Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Semua wanita mesti takut kalau kulit tumbuh bintik-bintik halus...betul tak. Mungkin  ia akan jadi jerawat atau jeragat bila dibiarkan melarat.



Biasalah kaum wanita ni kan, ada jerawat sebiji kat muka pun dah rasa rimas. Asik dok tenyeh je jerawat tu.Sebenarnya tak elok tau picit jerawat tu sebab ia akan tinggalkan parut dikulit wajah kita tau.Nak ke muka kita ada bekas-bekas jerawat tu.

Sebenarnya saya nak rekomen Vitamin Shaklee untuk anda yang pentingkan kecantikan diri bukan saja luaran malahan dalaman juga.
Vitamin-vitamin yang saya maksudkan tu ialah:


1)Vitamin E  Complex

-Vita E membantu  melambatkan penuaan, mengurangkan  kedutan dan garis halus dan juga bintik-bintik jeragat. Vitamin E membantu proses penghasilan  sel-sel baru yang cantik. Vitamin E juga boleh dijadikan masker pada kulit muka. Lengkap dengan sellenium semulajadi  untuk memaksimumkan penyerapan vitami E. Juga sebagai vitamin pelindung cahaya matahari.





2)Sustained Release Vita C

-Vita c membantu menjadikan kulit lebih cerah dan menyekat pembentukan pigmentasi atau jeragat.Vita c juga bersifat anti oksidan dan menghasilkan sintesis kolagen. Juga menghalang pencemaran luaran yang mengakibatkan jerawat. Kulit akan menjadi lebih sihat selepas pengambilannya.





3)B Complex

- Vitamin B memang penting untuk memastikan sel-sel menjadi sihat termasuklah sel kulit. Sel kulit yang sihat boleh menghalang kehadiran jerawat yang degil kerana B complex menjaga kulit dari dalam. B complex juga  mampu menangani stress, melancarkan peredaran darah dan menjadikan wajah berseri.





4)Carotomax

Carotomax membantu merawat jerawat, membaiki semula sel-sel kulit yang rosak dan mengekalkan kelembapan kulit.






5)Energizing Soy Protien (ESP)

-Menjadikan kulit lebih gebu, halus dan lebih cerah. Itu adalah kerana Esp mengandungi 9 asid amino yang tak boleh dihasilkan oleh tubuh. Pengambilan Esp yang konsisten menjadikan anda kelihatan muda. Jangan tak tau Esp juga boleh dibuat masker yerr.


Haaa....saya dah terangkan vitamin shaklee yang sesuai menjaga kulit anda. Vitamin-vitamin ni bukan saja menjaga kulit anda, malahan kesihatan juga bertambah baik. Bestkan 2 in 1 pakage. Kesihatan dan kecantikan akan terserlah dengan set ni.

Saya juga akan ajar cara makan berkesan untuk kastemer saya.
Banyak sid yang hanya menjual tapi tidak mengajar cara makan berkesan dan akhirnya pengambilan suplement tak menjadi sebab tak diajar cara makan berkesan.

Sekian dulu entry saya kali ni dan boleh hubungi saya di 0182438493 Yus untuk mendapatkan set ni.Sekian terima kasih.

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini