Pengedar Shaklee Kawasan TTDI,Damansara Perdana,Kota Damansara ,Bandar Utama Anda Yang Terbaik

Anda mencari Pengedar Shaklee yang offer service paling cepat, layanan paling mesra dan konsultasi paling berkesan?


Klik untuk dapat konsultansi percuma


Anda kena dapatkan Produk Shaklee dari saya, Yus Pengedar Shaklee anda.





Siapa saya?

Ok...nak cerita sikit pasal diri saya. Saya Yusnie ibu kepada 4 orang anak dan juga seorang surirumah sepenuh masa dan menjalankan bisnes Shaklee dengan pendapatan 4 angka hanya dari rumah.

Yus dah guna Produk Shaklee sejak tahun 2014 lagi dan sekarang menjadi Pengedar Shaklee yang aktif dan ingin berkongsi kebaikan Produk Shaklee dengan semua orang. Yus ingin membantu lebih ramai orang sihat dan cantik dengan Shaklee.












Delivery sampai ke tangan customer dan kawasan COD

Sudah menjadi rutin saya membuat COD Produk sampai ke tangan  customer.
Kawasan yang Yus COD adalah sekitar:

-Taman Tun Dr. Ismail
-Damansara Utama
-Damansara Perdana
-Flora Damansara
-Sg. Penchala
-Kota Damansara
-Pelangi Damansara
-Mutiara Damansara
-Bandar Utama
-Ss 2
-Kelana Jaya
-Sri Damansara
-Damansara Damai
-Sg. Buloh
-Kepong
-Manjalara
-Mont Kiara
-Bukit Damansara-
-Shah Alam
-Bandar Tasik Selatan
-Bandar Tasik Permaisuri
-Selayang Baru
-Taman Ehsan
-Segambut
-Bukit Jalil
-Kajang
-Semenyih
-Cheras
-Sg. Besi
-Subang Jaya
-Kota Damansara
-Kg. Pandan
-Pandan Indah
-Kayu Ara
-Desa Petaling
-Taman Desa
-K.L Sentral
-Subang Bestari
-Puchong
-Ampang
-Bandar Tasik Selatan
-Kapar
-Meru
-Bangi

Dan kawasan-kawasan yang berdekatan di Lembah Klang. Saya juga mengepos untuk yang diluar kawasan.

















Kelebihan order barang dengan Yus?

Sebagai pelanggan Yus akan memberi tunjuk ajar cara makan Produk Shaklee dengan berkesan kepada kastemer Yus. Yus juga akan membuat follow-up sepanjang pengambilan vitamin  Shaklee. Memang hak pembeli mendapat nasihat dan kesan yang terbaik. Oleh sebab itu saya harus memberi konsultasi yang terbaik kepada kastemer saya.






Dapatkan dari pakar

Ramai yang kecewa selepas membeli produk kerana penjualnya tidak mampu untuk menjawab soalan dari mereka. Ini mungkin tidak adil bagi custemer kerana mereka mendapat untung tanpa servis yang baik. Saya sangat arif tentang produk setelah mengikuti banyak kelas-kelas produk yang dianjurkan oleh pakar nutrisi shaklee.




semasa hadiri klas produk


semasa hadiri klas blog












Saya juga selalu menghadiri kelas-kelas produk yang dianjurkan oleh Shaklee untuk mendalami ilmu Produk Shaklee. Dengan ilmu yang saya pelajari itu saya gunakan, dan pastikan vitamin yang direkomen harus merujuk:

-Punca masalah yang dihadapi.
-Kenapa produk itu dipilih.
-Apakah produk yang memberi kesan cepat.
-Cara pengambilan produk yang betul.
-Cara pengambilan produk yang jimat dan sihat.

Oleh itu pastikan anda dapatkan konsultasi yang tepat dari saya.






event shaklee



Kelebihan mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Bayangkan anda berpuashati dengan Produk Shaklee yang dijamin selamat dan ada kajian diatas semua produknya dan anda setia menggunakan bertahun-tahun  lamanya.Tapi anda bayar dengan harga runcit atau harga yang telah dimark-up tanpa mendaftar sebagai ahli Shaklee. Kenapa perlu bayar harga lebih sedangkan anda boleh berjimat?



Bayangkan berapa penjimatan yang anda dapat juka mendaftar sebagai ahli:

-Anda boleh dapat diskaun sebanyak 15-30% dari harga runcit.
-Promosi bulanan.(lagi murah dari harga ahli)
-Promosi voucher  dari belian produk promosi.
-Kelas Health and Welnes Talk percuma dari pakar nutrinoist tentang kesihatan.
-Cash bonus dari belian yang cukup point untuk kelayakan bonus.



cod vitamin selalu disertakan flyers & namecard







Hubungi Pengedar Shaklee terbaik anda sekarang!

Jom dapatkan vitamin semulajadi yang dijamin selamat, berkesan dan mesra alam  daripada Yus. Hubungi Yus di 0182438493 untuk order dan konsultasi produk Shaklee yang berkesan.
Boleh juga klik  Order Shaklee

Sekian terima kasih.

Carian berkaitan;

Cara atasi keletihan, Cara atasi kolestrol tinggi, Cara atasi masalah jantung, Cara atasi kegemukan, Cara atasi sakit sendi, Cara atasi gout, Cara atasi tulang rapuh, Cara atasi gastrik, Cara atasi resdung, Cara atasi lelah, Cara atasi masalah gula tinggi, Cara atasi stroke, Cara atasi kurang subur, Cara atasi masalah semasa hamil, Cara atasi masalah semasa berpantang, cara atasi pedih ulu hati, Cara atasi sembelit, Cara atasi rabun, Cara atasi masalah sakit buah pinggang, Cara atasi masaalah kanser, Cara atasi ketumbuhan, Cara atasi masalah ketumbuhan, Cara atasi rabun, Cara atasi SLE, Cara atasi migrain, Cara atasi anemia, Cara atasi sakit mata, Cara atasi bengkak susu, Cara atasi batuk kering, Cara atasi masalah prostat, Cara atasi tongsil, Cara atasi hepatitis, Cara atasi masalah batin, Cara atasi masalah fibroid, Cara atasi cyst, Cara atasi jeragat, Cara atasi parut, Cara atasi kusam, Cara atasi melecur, Cara atasi batu karang, Cara atasi kulit kering, Cara atasi menopouse, Cara atasi kulit berminyak, Cara atasi ekzema, Cara atasi tona tak sekata,


family day
familyday
familyday

Comments

  1. Wah banyak ye puan yus cover kawasan cod. Senang nak beli dengan puan kalau ready stok macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol tu...biasa kan kastemer nk cepat ..so kna ready stok la

      Delete
    2. Btol tu...biasa kan kastemer nk cepat ..so kna ready stok la

      Delete
  2. Boleh COD vivix ke penjara sungai buluh. PM saya di 017-3364128

    Thanks Sis

    ReplyDelete
  3. Saya duduk dekat kelana jaya boleh hantar vitamin C x?

    ReplyDelete
  4. Saya kat terengganu.. boleh pos tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owhh..trengganu....boleh ...nnt sis bg alamat ye.

      Delete
  5. Kalau nak vitamin jerawat, sis boleh konsult yer?

    ReplyDelete
  6. Ada tak produk utk hilangkan jeragat?

    ReplyDelete
  7. boleh dtg rumah xplain kat mak saya tak?

    mak saya nak jadi ahli sbb nak consume pengambilan

    ReplyDelete
  8. Blh pm sy harga vivix
    Dan klu ok sy nk consume pengambilan

    ReplyDelete
  9. sis, sy nk tahu harga youth shaklee

    ReplyDelete
  10. saya berminat jadi ahli boleh wasap saya..0178521971 tq

    ReplyDelete
  11. Salam. Akk nak dptkan Nutriferon. Akk tinggal di seksyen 24. Sha Alam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam kak esah....boleh sy wasap akak n brapa no fon akak ye..tq

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini