Cara Naikkan Tekanan Darah Bagi Ibu Hamil

Stress!!!
Tekanan darah rendah bila hamil?
Masalah paling risau untuk ibu hamil.
Bagaimana nak atasinya.


Tonton video ini ↓




Tekanan darah rendah atau anemia bagi ibu hamil sebenarnya tidak boleh dianggap ringan. Jika tidak dikawal, ia akan menyebabkan risiko pada ibu dan bayi. 
Tanda-tanda ibu alami anemia seperti sakit kepala, muntah-muntah, mudah pengsan, lemah, kurang tenaga, kemungkinan bayi lahir pramatang atau cacat dan macam-macam lagi.





Pelbagai cara atau petua untuk naikkan tekanan darah ibu lakukan seperti makan kerang, hati lembu, sayur bayam, minum susu dan macam-macam lagi tapi hasilnya hampa.





Sebenarnya saya ingin membantu selesaikan masalah ibu-ibu hamil yang alami anemia dengan mengamalkan Set Naikkan Tekanan Darah Shaklee. Set ini yang mengandungi vitalea,b complex,omega,esp,vita c dan ostematrix.




1) Vitalea

- Vitalea adalah vitamin wajib bagi ibu hamil. Vitalea yang kaya dengan iron mengandungi 30 nutrisi harian lengkap, 12 vitamin dan 7 mineral penting. Kekurangan iron(zat besi) akan menyebabkan bacaan hemoglobin(hb) ibu hamil rendah dan mengakibatkan masalah anemia.
  Anemia sangat bahaya bagi ibu mengandung kerana boleh mengakibatkan kematian ibu atau bayi atau kedua-duanya.Oleh itu sangat penting bagi ibu hamil mengambil multivitamin yang lengkap dan mudah diserap sepanjang kehamilan.




2) B complex

- B complex shaklee membekalkan spektrum vitamin B yang lengkap dalam kuantiti yang seimbang bagi memenuhi masalah kekurangan vitamin B. B complex shaklee sangat istemewa kerana dilengkapi dengan sistem penyerapan bioaktif  berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrien penting iaitu asid folik.
 Kekurangan asid folik boleh mengakibatkan kecacatan pada janin. Ibu memerlukan sekurang-kurangnya 400mg keperluan asid folik sehari. Ini kerana masalah gangguan pertumbuhan saraf dan neuro boleh berlaku seawal minggu pertama mengandung.



3) Omega guard

-Omega guard adalah minyak ikan yang membekalkan asid lemak omega3 gred farmaseutikal yang asli. Omega membekalkan spektrum luas asid lemak omega3 yang terdiri daripada 7 komponen utama termasuk EPA untuk kesihatan menyeluruh dan DHA untuk perkembangan minda yang normal. Pengambilan omega3 yang kaya DHA bantu kawal kolestrol dalam badan ibu hamil.





4) Energizing soy protien(esp)

- Esp merupakan sumber protien biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan semulajadi, rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting yang diperlukan oleh badan kita. Protien sangat diperlukan oleh ibu untuk membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu ibu dan membantu aliran darah ibu. Esp juga memberi tenaga berpanjangan kepada ibu hamil yang mengalami alahan(morning sickness) yang teruk.






5) Sustained release vita c

- Fungsi utama pengambilan vita c adalah untuk menyerap zat iron yang terdapat dalam vitalea, jadi digalakkan ambil sekaligus dengan vitalea untuk naikkan tekanan darah. Selain itu ia melindungi sel penting dalam pembinaan kolagen dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan.





6) Ostematrix

- Ostematrix adalah kalsium terbaik. Ibu hamil memerlukan 1000mg-1300mg kalsium sehari. Ostematrix mengandungi nutrien termasuk kalsium, vitamin D, magnisium dan pelbagai khasiat lain untuk membina tulang yang kuat. Vitamin D berfungsi merangsang penyerapan kalsium dalam tulang.






Sekian saja kelebihan set tambah darah bagi ibu hamil. Jika anda ingin dapatkan set ini boleh hubungi Yus di 0182438493/0172055724. 
Suplement shaklee adalah vitamin semulajadi dan sentiasa memegang piagam


SELAMAT    SEMULAJADI   BERKESAN




Klik link www.wasap.my/60182438493/settambahdarahshaklee
www.wasap.my/60172055724/settambahdarahshaklee



TESTIMONI










Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini