Badan Lebih Bertenaga Dengan Set Pantang Shaklee

IBU BERPANTANG?
MENCARI PRODUK DALAM PANTANG?
BADAN SIHAT WALAU TENGAH BERPANTANG....




Istilah berpantang bagi ibu yang baru melahir anak memang sangat-sangat perlu dititikberatkan. Macam-macam gangguan yang di alami ibu semasa dalam pantang. Ibu boleh hadapi stress, bentan, meroyan dan macam-macam lagi. Paling berat lagi, boleh membahayakan nyawa si ibu jika tidak dijaga pantangnya.





Dah nama pun berpantang, pemakanan juga perlu dijaga. Ibu tidak boleh makan sebarangan dikuatiri menjadi bentan. Ibu perlu ambil mana yang sesuai untuk tempoh berpantang.





Apa kata berpantang kali ni saya syorkan ibu-ibu yang ingin menimang cahaya mata mencuba set pantang shaklee supaya badan rasa lebih bertenaga dan lebih sihat.



Set pantang dan fungsinya



1) Zinc complex

- Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman. Ia juga membantu mengurangkan rambut gugur yang lazimnya dialami oleh ibu lepas bersalin.





2) Sustained release vita c

- Berfungsi memulihkan sel-sel badan dan meningkatkan antibodi secara berterusan.




3) B complex

- Berfungsi sebagai penenang(anti stress), elak kemurungan(meroyan), dan menstabilkan hormon. Memberi kesegaran kepada ibu, mengatasi kelesuan, membantu menukarkan karbohidrat, protien dan lemak kepada tenaga.




4) Vitalea

- Multivitamin lengkap dengan pelbagai kumpulan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakkan makanan perlu dielakkan. Iron pula penting untuk tubuh terutama kerana ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin. Zat besi sangat penting dalam pembentukan sel darah merah, Kekurangan zat besi menyebabkan ibu kelihatan pucat, letih, lesu dan tak bermaya.


5) Alfalfa

- Membantu melawaskan pembuangan kerana ianya kaya dengan fiber. Juga membantu menggalakkan penghasilan susu badan lebih lancar dan bantu mengecutkan rahim.






6) Ostematrix

- Kalsium yang diperkaya dengan magnesium dan vitamin K. Bantu bekalkan kalsium untuk kegunaan harian tubuh. Bayi juga mendapat khasiat kalsium melalui ibu dan membantu bayi hasilkan tulang lebih kuat dan padat. Ostematrix juga membantu kurangkan sembelit semasa berpantang.






7) Energizing soy protien(esp)

- Sumber protien bantu badan hasilkan sel-sel badan yang baru. Luka mudah sembuh dan diganti dengan kulit yang cantik. Esp juga bantu susu badan ibu lebih pekat.





8) Omega guard

- Minyak ikan yang membantu perkembangan otak dan fungsi mata. Juga membantu melancarkan pengaliran darah ibu.






Alhamdulillah.......ramai yang ikhtiar dengan set pantang shaklee mendapat efek yang baik. Badan lebih bertenaga, parut cepat pudar, susu badan meriah dan luka cepat sembuh.



TESTIMONI












Jika anda ingin mendapatkan set pantang shaklee dan konsultasi terbaik, boleh hubungi Yus di 0182438493/0172055724.

Boleh klik link dibawah untuk urusan lebih cepat...


https://www.wasap.my/60182438493/setpantangshaklee

https://www.wasap.my/60172055724/setpantangshaklee


Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini