Cara Hilangkan Gastrik Yang Dah Bertahun Dengan Produk Semulajadi

SENAK PERUT?
TERASA MACAM NAK PITAM BILA GASTRIK MENYERANG?

Jom tengok video ni..



Gastrik adalah ulser perut atau permukaan perut yang terhakis. Gastrik boleh menyerang sesiapa saja tak mengira peringkat umur. Sekali kena akan tahu azabnya. Memang sangat memeritkan bagi mereka yang sering dilanda masalah gastrik.







Gastrik terbahagi kepada 2


1) Gastrik

- Dimana inflamasi atau keradangan yang berlaku pada lapisan mukosa iaitu dinding perut yang bersentuhan dengan makanan yang dicerna. Biasanya akan sembuh dalam masa singkat.



2) Ulser perut

- Ulser perut adalah lebih teruk kerana ulser adalah luka yang terbuka pada lapisan dalam perut, kerap menyerang hingga bertahun-tahun.




Antara punca gastrik



1) Menahan dari makan
2) Makan makanan berminyak, pedas, masam dan berempah
3) Makan berlebihan
4) Merokok dan minum alkohol
5) Stress dan tekanan emosi






Bagaimana nak elak dari serangan gastrik?


- Setiap penyakit insha allah ada penawarnya. Penyakit ini akan pulih seperti sedia kala jika kita menghindarkan punca-punca berlakunya gastrik. Apakata anda mencuba suplement untuk atasi masalah gastrik anda.




Suplement-suplement yang membantu untuk atasi masalah gastrik anda iaitu Set Gastrik Shaklee.




1) Energizing soy protien(esp)


- Menutralkan keasidan dalam perut yang disebabkan jus gastrik. Esp bersifat alkali dan bila bercampur dengan asid perut akan mengurangkan hakisan pada dinding perut sekaligus melindungi dinding perut. Kemudian zat asid amino dalam esp akan membina sel dan tisu baru pada dinding perut.




2) Ostematrix


- Vitamin yang mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. Membantu menuetralkan asid yang telah memasuki esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati. Kekurangan kalsium dalam tubuh juga menyebabkan penyakit gastrik. Sesiapa yang memang gemar minum susu adalah jarang untuk mendapat gastrik.





3) B complex


- Bertindak sebagai penenang kepada pesakit gastrik dalam membantu mengatasi sakit gastrik anda. Melengkapkan keperluan harian tubuh anda yang sangat diperlukan oleh tubuh dan sistem saraf kita. Berlainan sifat dengan pain killer yang hanya bersifat menghilangkan kesakitan yang sementara.





4) Pepermint ginger plus


- Biasa kalau perut banyak angin, kita minum teh halia untuk keluarkan angin dalam badan betul tak? Pepermint ginger plus membantu pencernaan dan merangsang pengaliran cecair pencernaan semulajadi. Kandungan bahan seperti herba asli, pudina, jintan hitam dan jintan manis memberikan rasa nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut.




5) Vivix


- Vivix tinggi antioksidan dan bantu baikpulih sel-sel yang rosak akibat gastrik.






Ini adalah suplement bagi membantu atasi masalah gastrik anda. So...jika anda mempunyai tanda-tanda gastrik, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Set Gastrik Shaklee dengan segera. Saya akan ajar cara berkesan pengambilan produk....sekian.




TESTIMONI PRODUK GASTRIK








www.wasap.my/60182438493/setgastrikshaklee
www.wasap.my/60172055724/setgastrikshaklee




























Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini