PENGEDAR SHAKLEE AKTIF DAN READY STOCK. COVER SATU MALAYSIA.

Anda mencari Pengedar Shaklee yang aktif Dan terbaik di Malaysia?

Say bantu anda untuk dapatkan stock produk Shaklee.

Saya Yusnie dan says adalah Pengedar Shaklee yang aktif di Malaysia.

Jika anda ingin mendapatkan Produk Shaklee walau dimana anda berada, segera hubungi saya.


Saya boleh cod untuk kawasan yang berdekatan dan menggunakan khidmat kurier untuk anda yang berada diluar kawasan.

Kawasan yang Yus cod ialah:
-) Bandar Utama
-) Kota Damansara
-) Damansara Perdana
-) Mutiara Damansara
-) Pelangi Damansara
-) Damansara Utama
-) Sri Damansara
-) Keeping
-) Kuala Lumpur
-) Sg. Buloh
-) Damansara Damai
-) Sg. Penchala
-) Shah Alami

Dan semua kawasan yang berdekatan, Dan yang penting Yus ejen yang trusted.



Setiap kastemer yang membeli produk dari saya, saya akan ajar cara makan untuk kesan yang cepat.

Saya adalah ejen terlatih dan sentiasa join kelas-kelas bisnes dan nutrisi.


Jika berminat untuk dapatkan Produk Shaklee fresh dari warehouse boleh hubungi Yus di 0182438493 atau klik link:
https://www.wasap.my/60182438493/nakshaklee

Banyak promosi bulan November ni tau...rugi tak grab☺️.

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini