ESP SHAKLEE REPER KULIT ROSAK


Percayakah anda ESP Shaklee boleh reper kulit yg rosak ? Ya.Sebab Esp Shaklee adalah NON GMO SOY dan tidak diubah secara ginetik.
Ujian klinikal membuktikan yang protien soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.
ESP diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yg sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protien yang sangat tinggi yang pernah dihasilkan dan di proses pada kadar suhu yang rendah.
Tambahan pula setiap tin Esp dihasilkan daripada 30 kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
ESP shaklee merupakan satu-satunya produk yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.

Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur tua dan muda. Kandungan Indeks Glimesik yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.
Protien yang tinggi dari ESP  merangsang pembentukkan semula kulit, mengurangkan kedutan dan mengembalikan radian kulit.
Ia juga mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
Ingin cuba ESP Shaklee boleh pm saya di talian 0182438493.
#stunamishaklee

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini