ostematrix-Vitamin yang melegakan saya.

Diam tak diam dah setahun saya makan Ostematrix ni.Ostematrix ni adalah vitamin pertama saya ambil. Itupon disyorkan oleh adik ipar saya.
Sebenarnya saya ambil Ostematrix ni adalah untuk mengurangkan rasa sakit kejang kaki semasa mengandung. Mungkin ramai ibu-ibu hamil diluar pernah merasa sakit kejang kaki seperti saya bukan. Memang sakit dan membuat kita tidak selesa dan sukar tidur dengan nyenyak.
Ostematrix melegakan saya sepanjang kehamilan kerana tiada lagi terasa kejang kaki dan bukan itu saja pembuangan air besar saya pon menjadi lawas. Memang berkesan kepada saya ostematrix ni.
Sebenarnya itu semua terjadi adalah disebabkan kita kekurangan Kalsium yang mana memang penting bagi ibu-ibu hamil.
Kajian menunjukkan kalsium Ostematrix yang mengandungi kalsium,magnesium,boron,mangan,tembaga dan zinc diserap sepenuhnya selepas pengambilan.
So kalau ada yang nak dapatkan Ostematrix boleh pm saya ditalian 0182438493.
Saya juga akan konsult korang cara makan yang betul.

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini