Jerawat??? Cara Hilangkan Jerawat Dengan Cepat.



Jerawat paling tak disukai oleh semua orang tak kira lelaki atau wanita.Rasa macam musuh je dengan JERAWAT.Mana taknya jerawat wat kita nampak hodoh je kan.

Nak cantik tapi jadi lain kan....



Tau tak punca jerawat terjadi?
1)Jerawat terjadi kemungkinan dari hormon kita yang tak stabil.
 2)Bakteria dari udara yang tercemar.
 3)Dari pemakanan kita yang tak terkawal .
 4)Pemakaian alat solek yang kita tak tau kandungan kimia nya.
5)Stress dan tekanan perasaan.
6)Selalu terdedah dengan sinar matahari.


Sekarang ni kita tau kan banyak produk jerawat yang dijual dipasaran. Boleh hilangkan jerawat seawal 3-4 hari.Tapi adakah anda fikir kesan menggunakan produk tersebut.

Cantik sekejap...pas seminggu mulalah kulit muka gatal- gatal ,timbul bintik-bintik merah,kulit muka berubah warna dan akhirnya dari ingin merawat tapi semakin parah. Takut kan.
Itu baru kesan jangka pendek.  Macam mana pulak kesan jangka panjang, agak-agak anda apa yang akan berlaku pada kulit anda ye.......

Sebenarnya kesan jangka panjang pada kulit  mungkin kita akan mendapat kanser kulit sebab kandungan chemical yang ada dalam produk tersebut.Atau mungkin buah pinggang jadi rosak,mengalami gangguan sistem saraf dan akhirnya menganggu emosi dan menjadi tekanan perasaan.
Jangan kerana ingin cantik kita lupa akan kesan yang boleh merosakkan tubuh badan kita.

Ok.....sekarang saya nak citer serba sedikit produk yang dapat membantu anda menghilangkan jerawat. Sebenarnya jerawat ni kita kena rawat dari dalam.Hormon yang tak stabil punca terjadinya jerawat.

Vitamin-vitamin yang sesuai untuk menjaga kulit wajah anda seperti;

1)Alfalfa
2)Sustained Release Vita C
3)ESP(energizing soy protien)
4)Vitamin E
5)GLA

1)ALFALFA
-Alfalfa membuang toksin dari dalam badan,maka proses pertama untuk menghilangkan jerawat adalah DETOX.Banyak juga kelebihan Alfalfa ni kalau nak tau.Alfalfa melegakan keletihan, menyingkirkan lemak,melawan tumor,mencuci darah,hati dan usus.Alfalfa juga boleh dibuat masker untuk menjaga kulit muka.






2)Sustained Release Vita C
-Sustained Release vita C adalah yang paling penting untuk tubuh badan kita. Nak tau tak kenapa?
Itu kerana vita c Bertindak sebagai antioksidan dan menghasilkan sintesis kolagen. Ia menghalang pencemaran luaran seperti toksin yang menyebabkan jerawat. Kulit akan menjadi lebih sihat,gebu,tegang dan terhindar dari jerawat. Kulit juga kelihatan lebih lembab, segar cerah sekata dan menghalang pigmentasi. Pengambilan vita c setiap hari juga dapat melancarkan peredaran darah.





3)ESP(energizing soy protien)
-Kelebihan Esp ialah menghasilkan sel-sel kulit baru. Esp amat berkesan untuk merawat kulit yang rosak akibat jerawat. Itu kerana Esp mengandungi 9Asid Amino yang sememangnya penting untuk pertumbuhan kulit yang sihat tanpa cela.Dengan pengambilan Esp yang konsisten juga menjadikan kulit lebih licin,gebu dan cerah.





4)Vitamin E
-Vit E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vit E melambatkan proses penuaan. Vit E memang terbukti dapat menghilangkan parut,perbaiki tisu dan mengatasi masalah whitehead dan blackhead. Vit E juga boleh dijadikan masker untuk mengecutkan jerawat,parut cepat pudar dan kulit semakin lembut dan lembab.





5)GLA
-Hormon yang tidak stabil juga punca kepada jerawat. Pengambilan GLA membantu membaikpulih hormon kita kerana didalam GLA mengandungi vit E yang membantu penyerapan sepenuhnya. Kulit  akan lebih berseri selepas pengambilannya.





Ini adalah produk  yang saya rekomen untuk  menjaga dari dalam tubuh. Memang susah nak cantik kalau malas nak jaga anggota badan. Dengan vitamin yang saya syorkan ni, insyaallah dapat membantu anda menjaga kulit wajah anda disamping menjaga kesihatan juga.
Cuba anda bayangkan.....dengan suplement ni bukan saja cantik .....malah sihat juga. Best tak.

TESTIMONI


So jika anda nak dapatkan vitamin-vitamin ini boleh whatsapp saya di 0182438493(yus).
Saya juga ajar teknik pengambilan berkesan.
Jangan segan ye...nak whatsapp ok.Tq.



#sid1222250
#ejenshakleettdidamansarasgbuloh



Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini