Pelembab Muka Yang Mengandungi SPF 15 Dan Diyakini Selamat.



Adakah kulit wajah anda kering,kusam dan gelap?
Pernahkah anda cuba apa-apa produk untuk wajah anda?
Adakah kulit wajah anda sensitif?




Assalammualaikum....Hai saya Yus. Sebenarnya saya nak cerita serba sedikit mengenai produk Skin Care Nutriwhite dari Shaklee yang diyakini selamat iaitu Ultimate Protecting Whitening Lotion SPF15.
Anda mesti tahu sekarang ni macam-macam produk yang ada terjual dipasaran.Tapi kebanyakkan produk dipasaran mengandungi chemical dan mungkin akan menyebabkankulit muka anda rosak. Betul tak?
Cuba anda bayangkan wajah anda jadi berminyak,berjerawat, kulit jadi kusam dan gelap.Agak-agak anda selesa tak nak berdepan dengan kawan-kawan anda?
kalau saya memang tak lah kan. Sebab tu saya rekomen Produk dari Shaklee iaitu Ultimate Protecting Whitening Lotion untuk anda yang ingin wajah menawan.

Ultimate Protecting Whitening Lotion SPF15 sememangnya sesuai untuk semua jenis kulit yang normal ataupun sensitif.Ia juga berfungsi untuk mencerahkan kulit wajah dan menghilangkan jerawat,jeragat dan kulit kusam kerana didalam Ultimate Protecting Whitening Lotion mengandungi vitamin c.Ultimate Protecting Whitening juga menghalang kerosakan dari sinar cahaya matahari, alam sekitar dan sinar uv.
Teksturnya yang lembut dan licin serta kaya dengan pati botani seperti Mulberri untuk mencegah kerosakan kulit kusam dari cahaya matahari dan Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit. Pelembab yang  bertindak dari semua sudut ini melindungi anda daripada kesan-kesan memudaratkan cahaya matahari dan membantu membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran.







Ultimate Protection Whitening Lotion bertindak dengan 5 cara.

1.Menghalang kerosakan dari cahaya sinar matahari dan uv.

2.Membantu mengurangkan pigmen gelap yang menyebabkan kulit kusam. Kulit menjadi lebih cerah bercahaya tanpa cela dan lebih sekata.

3.Ultimate Protecting membantu mengurangkan pigmen gelap dari sel-sel kulit asas dan memindahkan pigmen tersebut ke lapisan atas dan menyekat kemasukkan tompok hitam.

4.Ultimate Protecting membantu mencerahkan wajah dan menjadikan lebih sekata.

5.Ultimate Protecting juga mengeluarkan sel-sel kulit mati yang boleh menyebabkan Biotchiness dan mewujudkan kulit yang lebih baru, cerah berseri.


Bezanya Ultimate Protecting Whitening Lotion SPF15  Shaklee dengan produk lain ialah ia dibuat dengan teliti oleh pakar saintis penjagaan kulit dari Jepun dan menggunakan bahan-bahan semulajadi.
Tidak mengandungi bahan-bahan chemical atau yang boleh merosakkan kulit anda.

Kulit wajah adalah yang paling sensitif dan yang paling utama untuk dijaga. Takkan kita nak biar wajah kita kusam dan tak menarik....betul tak?


So apa kata anda betukar kepada Ultimate Protecting Whitening Lotion dari Shaklee yang
sememangnya kita tahu menggunakan bahan semulajadi....kannn.



:"PRODUK YANG BAGUS UNTUK KULIT YANG BAIK"






JIka anda ingin dapatkan Produk Nutriwhite ini boleh hubungi saya di no 0182438493.{Yus}
Saya juga akan ajar cara berkesan menggunakannya.

Say juga membuat penghantaran untuk kawasan berdekatan dan  postage untuk yang luar kawasan.
Sekian........

#ejenshakleelembahklang
#sid1222250
#0182438493

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini