Cara Kuruskan Badan Dengan Produk Berkesan, Selamat Dan Lulus KKM

Nafsu makan menjadi-jadi?
Dah cuba macam-macam produk kurus, tapi masih tak jadi?
Rasa fed up nak cuba produk kuruskan badan lagi?






Kurus dan langsing memang idaman semua terutama wanita. Tapi bila kita tak bersungguh-sungguh untuk kuruskan badan...makan produk beribu pon masih tak jadi sebab kita tak rasa yakin. Inilah masalah utama kita kenapa susah sangat nak turunkan berat badan.





Sebenarnya kurus dan langsing itu mencerminkan gaya hidup dan pemakanan seseorang. Tapi kurus yang sihat yer, tanpa sebarang penyakit. Orang yang kurus kemungkinan kurang risiko mendapat penyakit kronik.







Sebenarnya saya ingin mencadangkan produk kuruskan badan yang berkesan dan paling penting, lulus KKM.





Fungsi Set Kurus Shaklee

-Dengan set kurus shaklee proses menurunkan berat badan dilalui dengan 3 cara yang sihat dan selamat. 3 cara ini ialah bakar, buang dan bina. Yang pastinya badan kita tidak akan naik semula walaupon berhenti ambil set kurus shaklee.


1) Bakar

-Lumrah kita bila suka sangat mengambil makanan yang berlemak. Akhirnya lemak-lemak itu terkumpul dalam badan. Kalau yang jenis rajin nak wat excercise tu bolehlah bakar kalori tu. Tapi kalau sebaliknya ia akan menjadi penyakit kepada tubuh badan kita.
Jadi untuk bakar lemak, kita perlukan omega guard. Fungsi omega ini untuk menguraikan lemak-lemak menjadi molekul yang lebih kecil supaya mudah disingkirkan.





2) Buang 

- Bahan yang kita tak perlukan dalam usus atau badan haruslah disingkirkan supaya nutrien yang kita ambil mudah diserap. Fungsi herbalax adalah untuk singkirkan toksin dan mencuci usus. Ia juga menyingkirkan lemak-lemak yang telah diurai.







3) Bina

-Untuk kurus, sangat penting untuk kita membina semula otot-otot supaya metabolisma badan meningkat dan tiada lagi masalah gemuk. Untuk bina otot pula kita perlu amalkan chinch shake atau esp kerana ia adalah sumber protien terbaik dalam membina sel-sel otot kita. Esp juga memberi rasa kenyang lebih lama dan dapat mengawal nafsu makan kita.










Dengan Set Kurus Shaklee ni anda bukan saja kurus secara sihat malah
kulit anda juga bertambah cantik dan tidak mengeleber. Yang penting badan jadi lebih bertenaga. Saya sendiri mengamalkan set ini untuk turunkan berat badan dan alhamdulillah...berhasil.






APA TUNGGU LAGI!!!!! JOM DAPATKAN SET KURUS SEKARANG!!!


Owh... jika nak dapatkan set kurus shkalee boleh hubungi saya di 0182438493 atau klik saja www.wasap.my/60182438493/setkurusshaklee








Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini