Promosi YOUTH -Skincare Terbaru Dari Shaklee-Berkesan 100%

Korang nak tau tak!!  Baru open untuk jualan bulan MAC 2018, penjualan Youth terjual 2000 set tak sampai sebulan. Sampai ada castemer yang kena tunggu untuk stok baru masuk. Laku gilerr...kan, macam goreng pisang laris nya.







Haaaa...nak tau tak, nape laku sangat? Sebab semua orang tau produk dari shaklee macam mana kan. Sememangnya terbukti berkesan dan diyakini selamat.
Yang bestnya produk ni sesuai dengan semua jenis kulit, terbukti berkesan dan selamat.






Untuk anda yang mempunyai masalah kulit kering, sensitif, berminyak, berjerawat dan jeragat, skincare Youth mampu baik pulih kulit anda.
Miracle kan sebab saya sendiri yang dah guna ni, kulit saya makin baik Youth ni reper.

Nak tau tak apa yang ada dalam Set Youth Skincare ni?

1) Luminous gel oil cleanser(pencuci)
2)Perfecting skin toner(toner)
3)Activating serum(serum)
4)Age defense mosturizer(pelembab)
5)Advanced renewal night cream(krim malam)
6)Vitamin C+E



Nak tau kenapa saya cakap set ni bagus?

-Set ni bagus kerana kandungan muscadine grape, lotus japonicus, apple steam cell extract, schisandra chinennis fruit extract, dan vital reper complex yang menyokong struktur kulit dengan menyuburkan dan membantu merawat kulit wajah kita hingga ke akar. Vitamin-vitamin yang terkandung didalam youth juga membantu mempercepatkan pembaharuan sel kulit dan menjadikan kulit kita lebih sihat, lembut, berseri dan kelihatan lebih muda dari usia.



schisandra chinensis fruit extract

muscadine grape


stemcell


Ada ke yang taknak nampak muda?  Mesti semua nak kan. So saya memang rekemen sangat-sangat untuk anda yang ingin menjaga penampilan kulit wajah anda dengan skincare yang terbaik, berkesan dan selamat.





Sebenarnya saya sendiri pon menggunakan skincare youth untuk kulit wajah saya. Memang susah nak cari produk yang betul-betul sesuai dengan kulit saya yang sensitif ni. Youth sangat-sangat membantu merawat dan meremajakan kulit saya.








So apa kata anda bertukar kepada skincare semulajadi dan terbaik dari shaklee untuk kulit anda. Boleh hubungi saya di 0182438493 untuk tau lebih lanjut mengenai youth skincare.

Atau klik link www.wasap.my/60182438493/youth











Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini