Pengedar Shaklee Aktif Kawasan Ttdi, Damansara, Kuala Lumpur Dan Sekitar Lembah Klang

    Mencari Pengedar Shaklee berhampiran anda?
Saya hantar secepat mungkin dan ajar cara makan yang cepat dan berkesan!

Kalau anda nak pengedar Shaklee yang berpengalaman, klik video di bawah.
       




Untuk tempahan; klik butang order



Saya Yus dan saya adalah Pengedar Shaklee yang aktif sekitar Kuala Lumpur dan Lembah Klang.


Saya on the way nak hantar set kecantikan yang bernilai RM2,750.00 pada pelanggan saya di Damansara Damai.




Pengalaman Dengan Shaklee

Yus merupakan Pengedar Shaklee yang aktif sejak tahun 2015 lagi dan Yus telah membantu ratusan pelanggan dari pelbagai masalah berkaitan kesihatan.

Yus juga merupakan Pengedar Shaklee yang terlatih dan sentiasa menghadiri seminar nutrisi dan kesihatan anjuran Shaklee. Oleh itu Yus sangat yakin dapat membantu lebih ramai lagi yang menghadapi masalah berkaitan kesihatan. 






        Testimoni masalah sendiri

Kenapa Yus begitu yakin dengan Produk Shaklee?


Sebenarnya Yus sangat yakin dengan Produk Shaklee kerana ia telah selesaikan masalah yang Yus hadapi. 3 tahun lalu Yus penah mencuba Set Pantang Shaklee dan alhamdulillah bukan saja masalah dalam pantang selesai, kulit Yus juga  semakin cerah. Dengan Produk Shaklee, alhamdulillah Yus semakin sihat dan sehingga hari ini Yus masih mengamalkan Produk Shaklee untuk kesihatan Yus.


Gambar sebelum amalkan Produk Shaklee



Gambar selepas amalkan Shaklee


Kawasan COD   

Diantara kawasan yang Yus COD adalah sekitar Kuala Lumpur, Shah Alam, Subang Jaya, Sg. Buloh, Kepong, Damansara, Selayang, Ampang dan kawasan-kawasan yang sekitarnya.

Untuk custemer yang di luar kawasan, Yus akan menggunakan perkhidmatan pos laju untuk menghantar produk yang dipesan. Atau lebih senang lagi gunakan oder online shaklee2u.

Semasa cod set pantang untuk custermer di Pantai Dalam yang beharga RM850.00

     
Gambar semasa cod untuk Set Kurus Shaklee yang beharga RM650.00 untuk custemer Kota Damansara.


  Ready stock

Yus adalah Pengedar Shaklee yang aktif sekitar Lembah Klang. Bila kita aktif berbisnes, kita mestilah sentiasa ready stock dan boleh COD ke tempat custemer dengan segera, betul tak. Hampir setiap hari juga Yus akan ke branch atau Hq untuk mendapatkan stock terbaru.



                                      Konsultansi terbaik


Bila anda mendapatkan produk dengan Yus, anda akan dapat konsultansi secara percuma dan berterusan sehingga masalah anda selesai. Yus juga akan mengajar anda cara makan produk mengikut masalah anda.

Yus merupakan Pengedar Shaklee yang sentiasa mendapatkan bimbingan dari pakar nutrisi. Dengan pengalaman Yus selama 3 tahun dengan Shaklee, Yus yakin dapat membantu anda dan lebih ramai lagi untuk sihat.



                             Repeat order dari custermer


       Macam mana nak dapatkan Produk Shaklee dengan harga           jimat?


Kepada yang berminat untuk mendapatkan Produk Shaklee boleh membuat tempahan dengan Yus di 0182438493/0172055724. Yus lebih suka menawarkan anda menjadi ahli untuk mendapatkan harga yang lebih jimat. Dengan menjadi ahli juga anda akan mendapat banyak manfaat.


            Ahli yang didaftar automatik akan mendapat starter kit dan belian harga ahli

                  


Kenapa mesti join team Yus?



Yus lebih fokus pada melatih dan melahirkan leader-leader yang ingin berjaya dan mempunyai income yang besar. Selain itu Yus mempunyai team support yang sangat membantu, bukan saja menjawap soalan dan pertanyaan malah turut berkongsi poster, testimoni dan tips-tips tentang bisnes. Janji konsisten buat untuk berjaya.








                         Sebarang pertanyaan klik link;

                        www.wasap.my/60182438493/nakshaklee
                        www.wasap.my/60172055724/nakshaklee





 Carian berkaitan;


Cara atasi keletihan, Cara atasi masalah kolestrol tinggi, Cara atasi masalah kegemukan, Cara atasi masalah resdung, Cara atasi masalah stroke, Cara atasi masalah ketumbuhan, Cara atasi masalah sembelit, Cara atasi masalah fibroid, Cara atasi masalah cyst, Cara atasi masalah anemia, Cara atasi masalah jeragat, Cara atasi masalah jerawat.








Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini