Produk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat, Selamat Dan Semulajadi

JERAWAT tebal di wajah?

Risau semakin teruk dan tumbuh seperti cendawan?


Serik mencuba pelbagai produk kecantikan, kemungkinan semakin teruk?


Jemput tengok video ini




Sebenarnya memang lumrah manusia nak kelihatan cantik tak kira lelaki atau wanita. Sanggup mencuba segala macam produk agar penampilan terserlah.

Dek kerana termakan kata-kata penjual produk akhirnya diri merana. Kulit muka menjadi semakin teruk akibat produk yang tinggi kandungan kemikalnya.



Apa itu JERAWAT?


Jerawat merupakan salah satu penyakit kulit yang seringg terjadi kepada golongan remaja dan dewasa. Ini adalah disebabkan oleh gangguan kulit yang abnormal.

Kulit yang abnormal terjadi disebabkan oleh gangguan lebihan pengeluaran kelenjar minyak pada kulit menyebabkan saluran liang-liang pori kulit tersumbat. Di samping itu bakteria dan sel kulit yang mati juga boleh menyebabkan terjadinya jerawat.





Terdapat 2 jenis jerawat yang biasa terjadi pada wajah kita iaitu:

   
  
  a) Jerawat biasa - Akan hilang dengan sendiri.
                            
                        b) Jerawat batu - Yang teruk dan mengambil masa untuk hilang dan meninggalkan parut yang lama.



Tapi.....anda jangan risau kerana masalah anda akan dapat diatasi dengan Youth Skincare Shaklee. Produk penjagaan kulit yang direka untuk semua jenis kulit tak kira sensitif atau normal.


Youth Skincare adalah bebas dari 2500 bahan kimia toksik dan berbahaya. Ia merupakan 100% semulajadi dan bebas dari paraben, phtalates, hydroquinon, merkuri, sodium lauryl sulfate(SLS) dan banyak lagi.




Kandungan Youth Skincare Shaklee



Sebenarnya Youth dirumus dengan 5 kuasa botani yang memberikan nutrisi sehingga kelapisan sel kulit. Antara bahan botani yang digunakan adalah;

1) Anggur Muscadine yang kaya dengan polifenol yang berfungsi untuk melindungi dan membaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.


2) Vital Reper Complex yang memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel kulit yang lebih sihat.

3) Scsisandra Chinesis Fruit Extract yang menyokong struktur kulit agar kelihatan muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

4) Lotus Japonicus mengaktifkan protien untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.

5) Apple Stem Extract pula mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit agar kelihatan lebih sekata dan lebih muda. Ia juga Mengekalkan dan memperbaiki tisu kulit.



Sebab itu Yus sangat-sangat rekemen Youth Skincare untuk masalah jerawat anda kerana ia sememangnya berfungsi untuk membaiki, melindungi, mereper dan menyuburkan kulit.
Youth Skincare juga mencerahkan kulit anda dan membuatkan anda kelihatan lebih muda dari usia sebenar.
Yus sendiri pon menggunakan Youth Skincare untuk masalah kulit muka Yus yang berminyak dan alhamdulillah, ianya selesai. Apa kata anda juga mencuba Youth Skincare untuk masalah anda.


TESTIMONI












Jaminan Kami

Shaklee merupakan produk semulajadi dan sentiasa memegang piagam;


SELAMAT         SEMULAJADI      BERKESAN




Untuk tempahan boleh hubungi Yus di 0182438493/0172055724.
Yus juga boleh COD ke tempat anda untuk yang berdekatan atau pos untuk yang luar kawasan.

Klik link www.wasap.my/60182438493/youthskincare


Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini