Cara Cepat Banyakkan Susu Ibu Supaya Bayi Lebih Kenyang

Anda stress???
Bayi anda tidur tak lena sebab lapar?
Dah macam-macam produk ibu cuba tapi tak buahkan hasil.
Nak tau cara banyakkan susu badan supaya bayi rasa kenyang?



      Tengok video ini;






Susu ibu adalah makanan terbaik untuk bayi. Kolostrom yang dihasilkan oleh payudara ibu sangat baik kerana ia membekalkan antibodi yang baik untuk melawan jangkitan. Proses penyusuan merupakan satu kepuasan si ibu. Namun bila si ibu menghadapi masalah menyusukan bayi akibat kekurangan susu, itu akan menjadi tekanan pada ibu.


Sebenarnya  saya nak kongsi, macammana nak tambahkan susu ibu dengan Set Penyusuan Shaklee supaya bayi lebih kenyang. Bukan itu saja, ibu juga akan menjadi lebih bertenaga.



1) Ostematrix

- Ostematrix merupakan pil kalsium shaklee yang mengandungi magnesium yang tinggi untuk membantu penyerapan kalsium dalam tubuh. Kalsium sangat diperlukan oleh badan terutama kepada ibu menyusu kerana bayi mendapat kalsium dengan susu ibu.





2) Sustained release vita c

- Vita c bukan saja baik untuk kulit dan sistem imun, tapi sangat sesuai untuk ibu menyusu. Bila ibu mengamalkan makan vita c,anak juga akan mendapat khasiat daripada susu ibu dan sistem pertahanan badan bayi akan jadi lebih kuat.





3) Alfalfa complex

- Alfalfa complex  sangat penting dalam penghasilan susu ibu. Alfalfa membantu melancarkan darah dan membuatkan pengeluaran susu ibu menjadi lancar. Alfalfa juga membantu mengeluarkan lebih banyak susu ibu yang pekat dan berkhasiat.





4) Energizing soy protien(esp)

- Esp sangat sesuai untuk semua ibu menyusu kerana dapat membantu melancarkan penghasilan susu serta susu akan bertambah kerana esp membekalkan nutrien yang diperlukan oleh ibu.
Apa yang menariknya dengan esp ialah bukan saja dapat meingkatkan penghasilan susu malah menjadikan kulit cantik berseri dan yang paling penting dapat menjadikan ibu lebih bertenaga.





5) Bcomplex 

- B complex sangat bagus untuk ibu menyusu kerana dapat membantu melegakan stress. Dalam b complex mengandungi vitamin B6 dan B12 yang membantu menggalakkan penghasilan susu ibu.




Kesan positif mengamalkan suplement

- Menjadikan ibu sentiasa bertenaga sepanjang hari.
- Mengurangkan stress pada ibu.
- Meningkatkan penghasilan susu yang pekat dan berkualiti.
- Menjadikan kulit ibu cerah berseri.


Shaklee adalah suplement semulajadi dan sentiasa memegang piagam


SELAMAT SEMULAJADI BERKESAN


Testimoni







Hubungi saya untuk dapatkan Set Menyusu Shaklee di 0182438493/0172055724.

www.wasap.my/60182438493/setmenyusushaklee
www.wasap.my/60172055724/setmenyusushaklee








Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini