Cara Hilangkan Bekas Parut Jerawat Dengan Cepat

Jerawat oh jerawat!!!!

Masa jerawat datang, susah sangat nak hilang. Tapi, bila hilang tak pulak hilang betul-betul. Ada pulak meninggalkan parut.


Anda malu dengan bekas jerawat anda?



Jom tengok video ni





Parut jerawat juga buat kita kurang keyakinan untuk bergaul dengan kawan-kawan. Bila terpaksa, sanggup tepek bedak setebal-tebalnya supaya parut tak nampak kesan.

Ok...sebenarnya saya nak kongsi cara untuk hilangkan parut jerawat dengan cepat dari produk yang selamat.
Jom kaji macam mana saya bantu anda hilangkan parut jerawat anda.



1) Sustained release vita c(vitamin c)

- Parut jerawat merupakan luka yang perlu dirawat dari dalam. Oleh itu kulit memerlukan jumlah kolagen yang banyak bagi menampung sel-sel rosak. Untuk mendapatkan kolagen yang cukup dalam badan, kita perlu mengamalkan pengambilan vitamin c kerana vitamin c sangat berkesan dalam membantu penghasilan kolagen semulajadi dalam badan. Vitamin c juga menjadikan kulit anda lebih cerah, halus dan memudarkan parut jerawat.





2) Gla complex


-Gla complex bantu stabilkan hormon dalam badan kerana hormon yang tak stabil punca jadinya jerawat. Dalam gla complex mengandungi vitamin e yang bantu baikpulih kulit rosak anda.






3) Energizing soy protien(esp)


- Esp adalah protien soya bebas gmo. Protien sangat penting untuk anda yang ingin kulit cantik. Esp bantu pudarkan parut jerawat anda dan menjadikan kulit anda cantik, tona warna kulit lebih sekata dan bantu menyingkirkan sel-sel kulit mati dan mengantikan sel kulit baru. Protien esp adalah sumber protien yang terbaik.





Setelah amalkan set parut dan kulit makin cantik, anda akan rasa lebih berkeyakinan bila berdepan dengan kawan-kawan.... betul tak?

Yang paling penting, disiplin kan diri amalkan set parut supaya kesan lebih ketara. Dan yang paling penting produk shaklee adalah produk yang semulajadi.

Testimoni







Jika ingin dapatkan set parut jerawat boleh hubungi saya di 0182438493/0172055724.
Boleh klik link www.wasap.my/60182438493/setparutjerawat
www.wasap.my/60172055724/setparutjerawat







a

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini