Cara Hilangkan Jeragat Dengan Berkesan.

Pernah tak anda lihat adik-beradik, saudara- mara atau kawan-kawan anda yang mempunyai masalah jeragat?  Anda rasa bagaimana perasaan mereka kerana muka yang berjeragat. Mesti tak selesa kan sebab orang dok pandang-pandang.

Apa Itu Jeragat?

Ok...sebelum kita tau cara nak hilangkan jeragat dengan berkesan apakata kita kenal pasti dahulu apa itu jeragat dan punca jeragat terjadi.

Jeragat adalah bintik-bintik hitam di sekitar wajah.
Ia terjadi adalah disebabkan oleh sinaran matahari, pemakanan pil perancang dan faktor usia juga
salah satu sebabnya.

Cara Hilangkan Jeragat

Ok....anda dah tau kan apa itu jeragat dan bagaimana ia terjadi.
So sekarang anda mesti nak tau cara hilangkan jeragat kannnnn..

Sebenarnya kat sini saya nak rekomen  Set Terbaik Atasi Jeragat Shaklee Dengan Berkesan.
Set ini yang mengandungi Esp,Vivix,Vitamin C, GLA Complex dan BComplex. Nak tau tak apa fungsi vitamin ni. Ok saya akan jelaskan satu persatu tentang vitamin ni.




1)Vivix

Vivix awet muda dan anti penuaan.
Membaikpulih sel- sel yang telah rosak oleh radikal bebas. Setiap hari kita terdedah dengan kerosakan DNA yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Oleh itu Vivix sangat membantu melambatkan proses tersebut. Kandungan Resveratrol didalam vivix yang 10 kali ganda lebih efektif melambatkan penuaan dan membantu menghilangkan Jeragat.

2)Energizing Soy Protien(esp)

Esp diperbuat dari kacang soya yang tak diubah ginetiknya dan mengandungi 9 amino asid yang tak dapat dihasilkan oleh badan. Ia membantu menjadikan kulit lebih berseri dan awet muda kerana protien sememangnya penting untuk kulit. Esp membantu mengurangkan pigmentasi atau jeragat.


3)Vitamin E

1 kapsul Vit E sehari  membantu melambatkan penuaan, kurangkan kedut, garis halus dan bintik-bintik penuaan(jeragat). Vit E mampu memulihkan tekstur kulit dan tona muka sekata dan memudarkan parut kerana Vit E tinggi antioksidan.



4)GLA 

GLA Shaklee  memperlahankan proses penuaan dan menstabilkan hormon dalam badan. GLA juga sesuai untuk kulit bermasalah seperti jerawat batu dan kulit muka berlubang(kesan jeragat) dan menjadikan kulit lebih bersih dan berseri.


5)Sustained Release Vita C

Pembentukan kolagen yang penting pada kecantikan memang diperlukan, lebih-lebih lagi Vita C bersifat anti- oksidan. Ia mampu mencerahkan kulit dan banyak dijadikan bahan dalam berbagai- bagai produk rawatan kulit. Juga memberi perlindungan kepada kulit dari sinar ultra violet.


6)B Complex

B Complex mwngurangkan tekanan emosi tapi jika  nak cantik kita mesti kawal emosi dulu kan. Ramai yang tidak tau Vit B ialah  Vit kulit cantik. Kulit akan jadi glowing jika diamalkan sebab dalam Vit B ada Vit B9, B6 dan alicin yang mengalakkan pembentukan sel-sel kulit. Kulit akan bersih, sihat dan cantik.


Ok...sedikit sebanyak kebaikan Vitamin Set Terbaik Atasi Jeragat yang membantu atasi jeragat dari dalaman. Nak cantik luaran kena lah baiki dalaman dulu. Betul takk?


Ada juga produk untuk jagaan luaran iaitu Set Nutriwhite Shaklee.
Produk yang mengandungi Toner, Cleanser,Sunblock, Mosturizer dan Spot Whitening. Set penjagaan kulit wajah yang bebas chemical dan membantu menghindarkan jeragat.



So jika anda berminat tuk dapatkan Set Terbaik Atasi Jeragat Berkesan boleh pm saya di 0182438493.
Saya juga akan consult cara makan yang berkesan.


#ejenshakleettdidamansaraperdana
#sid1222350              




Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini