Cara Hilangkan Jerawat Yang Tidak Meyiksakan Kulit.

Ada masalah seperti berikut?

Jerawat batu, jerawat pasir dan bermacam-macam jenis jerawat?

Bintik hitam dan bintik putih?

Rona kulit tak sekata dan gelap?

Kulit kusam dan tak bermaya?

Kulit berminyak yang macam baru letak minyak kat muka?

Kulit kering?



Nak tau cara hilangkan jerawat dan cantikkan kulit.

Assalammualaikum w.b.t.  Apa khabar semua.

Jerawat kat muka???
Isshhhh....malunyerrr...tak tau camner nak cover muka tu kann.

Tau tak macam mana jerawat terjadi?
Sebenarnya ia berpunca dari hormon yang tak stabil, dari pemakanan kita, jangkitan bakteria dan sebab kita terlalu stress.

Jerawat adalah salah satu masalah yang sering menghantui kebanyakan orang tak kira lelaki atau wanita. So bersyukurlah jika kita bebas dari jerawat. Bestkan kulit muka halus mulus tanpa jerawat.

Nak tau tak macam mana cara nak  bagi kulit muka cantik berseri?

Sebenarnya kali ni saya nak rekomen Set Jerawat Shaklee yang mengandungi alfalfa, sustained release vita c, esp dan vitamin e.



1)Alfalfa
Alfalfa bertindak membuang toksin dari dalam badan , maka proses pertama untuk hilangkan jerawat adalah detox dulu. Sebenarnya banyak fungsi Alfalfa iaitu berfungsi mencuci hati ,darah dan usus. Juga membantu melegakan keletihan, menyingkir lemak dan melawan tumor. Berbalik pada merawat jerawat, alfalfa juga boleh dibuat masker untuk menjaga kulit muka.



2)Sustained Release Vita C
Vita C bertindak sebagai antioksidan dan menghasilkan sintesis kolagen. Ia menghalang kotoran luaran  seperti pencemaran dan toksin yang menyebab masalah jerawat. Vita C menjadikan tona kulit  lebih sekata dan kulit menjadi lebih cerah dan gebu. Vita C juga melembabkan kulit dan mengurangkan kedutan.



3)Energizing Soy Protien(esp)
Esp bertindak menghasilkan sel-sel baru bagi kulit yang rosak  akibat jerawat. Esp juga membantu menjadikan kulit anjal, lebih berseri dan awet muda kerana protien sememangnya penting untuk kulit. Esp membantu menghilangkan parut jerawat dimuka dan menghalang pigmentasi.



4)Vitamin E
Vit E membantu mengurangkan masalah jerawat kerana ia bertindak memperbaiki peredaran darah serta membaiki tisu.Ia juga amat berkasan untuk mengurangkan parut dan memelihara kesihatan kulit. Dengan pengambilan setiap hari boleh mengurangkan kedutan, garis halus dan parut di wajah. Juga menjadikan tekstur kulit lebih sekata. Vit E juga boleh di sapu pada wajah untuk mengecutkan jerawat.


Testimoni vita c



Itu antara kandungan set jerawat shaklee. Sebenaynya   banyak kelebihan kepada sesiapa yang membeli Set Jerawat Shaklee ni.
Saya akan memberi bimbingan, cara pengambilan dan tips kecantikan kulit agar lebih berkesan dan kulit lebih halus, cerah dan gebu.
Kulit juga akan bertambah sihat, licin dan glowing dengan Set Jerawat Shaklee.

Seharusnya mencegah lebih baik dari mengubati. Sekian saja entry saya kali ini.Saya juga akan  consult anda cara makan berkesan.



Kepada anda yang ingin mendapatkan Set Jerawat Shaklee boleh hubungi saya di 0182438493(yus).
Saya juga membuat cod area ttdi,kota damansara,damansara pedana,damnsara utama, sg.penchala dan sekitar lembah klang. Luar kaw kna pos la kann😅.

Jika rasa entry saya bermanfaat  jemput like n komen. Sekiann.

#ejenshakleettdidamnsarapedanakotadamnsara
#sid1222250









Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini