Pengedar Shaklee Kota Damansara.

Haii, saya Yusni Ejen Shaklee Kota Damansara.

Nak tau tak, Produk Shaklee ni ada pelbagai jenis.
Ada vitamin kesihatan, produk penjagaan kulit muka, sabun pencuci dan penapis air.
Dan yang paling penting, semua Produk Shaklee bebas chemical dan dijalankan kajian keatas produknya.
Anda tak perlu ragu untuk mencuba Produk Shaklee.


Anda boleh membuat oder kepada saya  melalui whattsapp, sms atau kol  ke talian 0182438493(yus).
Saya juga membuat penghantaran pos keseluruh Malaysia bagi oder luar kawasan. Oleh itu anda boleh hubungi saya pada bila-bila masa saja untuk sebarang pertanyaan mengenai Produk Shaklee.


Saya juga akan mengajar cara makan berkesan untuk kastemer saya.

So apa tunggu lagi. Pm sekarang.

#ejenshakleekotadamansara
#sid1222250

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini