Cara Buat Bisnes Partime Untuk Suri Rumah

Pernah tak sampai satu tahap tu anda rasa terdesak sangat kehabisan duit. Sampai nak beli barang makanan pon takleh.  Memang betul-betul susah sangat camtu kan. Rasanya ramai yang alami masalah camtu kan. Mana taknya pikir anak-anak lagi nak makan  sampai terpaksa bajet-bajet.




Sebab tu lah saya mencuba bidang bisnes online ni. Kalau boleh nak anak-anak saya tak mengalami masalah camtu....betulllll takk?




Ok..saya nak citer serba sedikit cara sebenar bagaimana nak mulakan bisnes online dan nak jana income dengan shaklee.



Sebenarnya bisnes shaklee ni simple dan mudah dan banyak kelebihannya.
Kenapa saya cakap mudah?

1)Modal permulaan yang sangat rendah.(Hanya rm80)

2)Boleh buat secara full atau partime.

3)Produk yang berkesan 99% dan sangat popular.

4)Bisnes dihujung jari.

5)Masa bisnes yang flexible.

6)Ada team yang guide hingga berjaya.

7)Bebas buka cawangan dimana saja.





Nak mula dari mana?

- Kita kena cuba produk dahulu. Bila dah cuba produk dan kita dapat kesannya, dengan mudah kita akan sharing apa yang kita tahu mengenai kelebihan produk shaklee. Barulah kita akan rasa berminat nak join dan nak jana income dengan shaklee. Jangan risau sebab bila dah join ahli, ada team yang akan guide kita untuk berjaya.




Kelas produk juga ada disediakan bagi anda yang ingin mendalami ilmu produk, kelebihan dan kebaikan produk. Team kami juga akan mengajar cara nak uruskan dan servis kastemer supaya apa pun produk yang diambil mendapat kesan yang cepat.




Dan bila kita tahu cara nak konsult pelanggan dengan betul, kita akan mudah nak close sale bila dapat pelanggan. Haaaaa... sebab tu kita kena faham konsep bisnes online ni betul-betul, baru boleh buat.





So... jika anda ingin join ahli di bawah saya boleh hubungi saya di 0182438493 atau klik link www.wasap.my/60182438493/nakbisnes



Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini