Krim Malam Paling Berkesan Dan Selamat-100%. Bebas Merkuri

Bosan dengan pelbagai produk krim pelindung kulit malam...... namun hasilnya hampehhhh.


Apakata bertukar dengan Youth Advanced Renewal Night Cream dari shaklee.
Youth ni produk skincare terbaru dari shaklee dan baru memasuki pasaran bulan Mac ni. Produk Youth ni penganti kepada Nutriwhite skincare yang dah lama takde.







Dengar je produk baru......tapi hari pertama pon sale dah mencecah beratus set tuhhh....wowwww.
Saya sangat syorkan untuk anda youth ni, nak-nak lagi yang ada masalah kulit sensitif, jeragat, jerawat dan kulit kusam untuk mencuba youth ni. Memang sesuai sangat. Skincare youth ni dijamin 100% selamat dan 100% berkesan.





Saya sendri pon menggunakan youth skincare ni dan terbukti kesannya. Kulit saya ni pulak jenis sensitif dan memang susah nak terima produk sembarangan yang tak tau asal usul ni. Tapi youth memang ada kajian keatas produknya dan terbukti berkesan.


Nak tau tak apa yang membuatkan Advanced renewal night crean ni berkesan?

Haaa.....Krim malam ini direka khas untuk menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa kita tidur. Krim malam ini juga menjadikan kulit kita lebih cerah, cantik berseri. Ada ke wanita yang taknak kulit cantik...heheeee.



Skincare ni ada 7 produk sebenarnya macam pencuci muka, serum, krim siang dan lain-lain lagi. Campuran botani dalam krim malam youth ini seperti Ekstrak alga marin, muscadine grape dan lotus japonicus serta antioksidan yang lain membantu mengalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur.






Campuran botanikal ini juga membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, dan campuran ini juga menjadikan kulit kita lebih muda, licin dan cerah.Youth skincare ni juga 100% vegan dan tidak menggunakan bahan-bahan dari haiwan. Tidak bahaya dan selamat digunakan untuk semua golongan termasuklah wanita hamil.



Haaaa... nak tau tak fungsi dan kelebihan bahan botani yang terdapat dalam krim malam ini.
Krim malam ini yang dikuasakan oleh vital repair, lotus japonicus, mentega shea dan jojoba untuk menghidrat dan melembutkan kulit.

1) Lotus japonicus

-Mengaktifkan protien untuk awet muda dan menjana semula sel-sel untuk menghasilkan lebih banyak kolagen, elastin dan fibrillin.
-Gabungan lotus japanicus dan schisandra chinensis membantu memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit kita setiap masa.

lotus japanicus


2) Schisandra chinesis fruit extract

- Ia menyokong struktur kulit muda dan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi antioksidan. Melegakan keradangan kulit seperti kegatalan kulit dan sesuai untuk semua jenis kulit.




3) Vital repair complex

-Membekalkan nutrien anti oksidan dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan mengalakkan tumbesaran sel sihat.






Itulah yang menjadikan Advanced renewal night cream berkesan 100% dan mampu meningkatkan kesihatan kulit kita dan menjadikan kulit kita nampak muda dari usia sebenar. Kandungan campuran botanikal yang tinggi anti oksidan ini membantu pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Ia juga meransang penghasilan kolagen dan elastin yang menjadikan kulit lebih licin, cerah dan sekata.





jika ingin mendapatkan youth advanced renewal night cream boleh hubingi saya di 0182438493.(YUS)
Boleh klik link
www.wasap.my/60182438493/krimalamyouth




Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini