Krim Sunblock SPF50 -Berkesan Bebas Kemikal Dan Semulajadi

Sebagai wanita kita memang tidak lari dari ingin menjaga kecantikan. Betul tak?
Bukan tidak dapat menerima hakikat yang diri semakin berusia tetapi sebab ingin menjaga kulit muka dari rosak dek sebarang produk yang tak ada kajiannya.





Tapi bila kita amalkan produk yang berkualiti dan ada kajian saintifiknya. Bukan saja kulit kita lebih sihat malah kita juga nampak lebih muda dan jelita.





Ada ke wanita yang tak nak cantik? Takde kan .....sebab kecantikan itu lumrah setiap wanita.
Ehh....tapi jangan taktau ye, produk ni pon sesuai untuk lelaki yang suka menjaga penampilan wajah yerrr.






Krim sunblock spf50 yang saya maksudkan ialah Age defense mosturizer spf50. Dibangunkan secara klinikal oleh pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa. Indeks usia kulit memberikan cara berasaskan fakta dan membuktikan kesan youth terhadap penampilan dari usia kulit.




Kebanyakkan wanita yang telah menggunakan youth mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda. Dengan kesan yang begitu cepat, hanya dalam masa 7 hari dari penggunaan yang berterusan dan 2/3 telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad yang lebih muda. Kesan perlindungan luar dan dalam badan untuk kulit cantik dan menarik.
yusnie78blogspot.com




Nak tau tak apa yang membuatkan krim spf50 ni  begitu unik dan berkesan?

Itu adalah kerana kandungan botanikalnya seperti;

1) Vital repair complex

-Vital repair complex yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.





2) Anggur muscadine

- Anggur muscadine tinggi polifenol dan resveratrol membantu membaik pulih tahap kesihatan badan, dan melindungi sel-sel daripada kerosakan kerosakan oleh radikal bebas. Radikal bebas itu yang menyebabkan penuaan cepat terjadi.
Anggur muscadine juga tinggi antioksida dan membantu mengurangkan risiko penyakit kronik seperti;
-Jantung
-Kanser
-Penyakit-penyakit kronik lain






3) SPF50

-Membantu melindungi kulit dari cahaya matahari kerana kandungan SPF yang tinggi. Ia juga bantu melembabkan kulit secara menyeluruh.


Bestkan sebab ada bahan-bahan yang memang melindungi kulit kita. Sebab itu saya sangat-sangat rekemen Age defense mosturizer, sebab ia sangat-sangat berkesan.



Jika ingin dapatkan age defense mosturizer youth shaklee boleh hubungi saya di 0182438493 atau klik link www.wasap.my/60182438493/youthmosturizershaklee








Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini