Atasi Kulit Muka Yang Rosak Akibat Sinar UV DenganYouth

Percaya atau tak dengan memakai produk Youth, kulit muka anda yang berjeragat, kusam, jerawat dan berminyak akan hilang secara perlahan lahan. Kulit muka juga akan nampak lebih menyerlah dari sebelumnya.

Mesti semua wanita nak cantik, betul tak. Sebab tu shaklee Youth direka untuk memastikan anda  secantik yang anda harap dan impikan.





Nak tahu macam mana Youth bertindak?

Youth Skincare ini akan menumbuhkan semula sel-sel kulit baru supaya kulit muka kita kelihatan lebih muda berbanding dari usia sebenar.






 Cara Youth Skincare Shaklee bertindak untuk kesan kulit 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.

Youth shaklee dicipta untuk dipakai dalam 4 langkah mudah:

1) Membersih
2) Mencerah
3) Pembaharuan
4) Melembab (menghidrat / melindungi)






  Youth skincare ada 7 jenis dalam satu set








1) Youth Activaty serum

Serum ini mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin dan polifenol produk ini dapat;

- Bantu penghasilan kolagen dan membaik pulih hingga pada tahap selullar.
- Mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.






2) Youth perfecting skin toner

 Dengan youth toner, kulit anda akan kelihatan lebih licin, lebih lembab dan juga terpelihara dari sel-sel yang telah mati (kusam) dan bebas dari segala pencemaran persekitaran (toksin). Ia membantu menjadikan kulit Kita lebih berseri-seri.



3)Youth age defense mineral moisturizer SPF30

- Melindungi kulit kita jauh dari sinaran matahari.
- Sumber bahan semula jadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam    mosturaizer ini bantu lindungi kita daripada pencemaraan.
- Kesan dari vitamin yang terkandung di dalamnya dapat membantu         melembabkan kulit wajah dan menjadikan tona kulit lebih sekata.


4) Youth luminuos gel oil cleanser

Pembersih PH seimbang tanpa sabun 3 dalam 1. Pembersih ini membasuh lembut, membersihkan dan mempersiapkan kulit kita untuk produk Youth yang lain.


5) Youth advance renewal night cream

- Advanced renewal night cream dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka kita sewaktu tidur. Campuran botani membantu penghasilan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kita kelihatan lebih muda, lebih lembut, halus dan glowing.






6) Youth activating BB cream

- Balsem kecantikan pelbagai fungsi 5 dalam 1 ini menyediakan lapisan, menyempurnakan rupa dan tekstur kulit kita. Ia juga membetulkan, menghidrat, menyuburkan dan melindungi. Mempunyai fungsi tambahan pelindung matahari dari bahan semulajadi dan pelindungan SPF30 UVA/UVB.




7) Youth radiance C+E

-Vitamin C 20% tulin memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik pada kulit disebabkan penuaan. Ia juga melicinkan tekstur kulit,  menghilangkan pigmentasi, kedutan, garis halus dan mencerahkan warna kulit supaya lebih sekata. Kapsul ini juga berasaskan tumbuhan dan tidak menggunakan bahan pengawet.







Kenapa harus memilih Youth Skincare?

Youth Skincare adalah 100% menggunakan tumbuhan dan bebas gluten. Produk ini juga mengandungi polifenol yang membantu membaik pulih kulit hingga ke sel akibat kerosakan dari sinar UV.

 Macam mana..... bagus tak Youth Skincare ni, sebab ia sihatkan kulit dari akarnya. Dan kita juga boleh gunakan Youth Skincare tanpa rasa ragu sebab ia bebas kemikal.....kannn.


Testimoni



Oleh itu, jika anda ingin mendapatkan Youth Skincare Shaklee ini, boleh hubungi saya Yus di 0182438493 Pengedar Shaklee sah anda. Saya juga akan mengajar cara menggunakan Youth Skincare supaya kesannya lebih terserlah.

Anda juga boleh klik link di bawah untuk cara cepat hubungi saya.

www.wsap.my/60182438493/youthskincare
www.wasap.my/60182438493/youth




















Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini