Cara Atasi Keputihan Dengan Produk Shaklee Diyakini Selamat

Keputihan?

Kaum perempuan mesti tak lari dari ada keputihan, betul tak.
Boleh dikatakan 80% kaum perempuan yang menghadapi keputihan ini. Tapi jangan tak tahu ye....sebab keputihan ni ada yang kronik dan ada yang tak. Ada yang perlu rawatan, ada yang tak perlu rawatan.





Keputihan ialah jangkitan kuman sama  ada bakteria atau kulat kepada faraj yang memberi kesan gatal dan faraj berbau busuk jika yang kronik.









Nak tahu tak cara atasi keputihan dengan produk shaklee?

Apa kata kita ambil tahu tentang atau punca keputihan.

1)Hormon yang tak stabil

  Hormon yang tak stabil juga  punca kepada masalah keputihan.
- Pengeluaran hormon pembiakan semasa mengandung boleh memudahkan kulat melekat pada dinding faraj.
-Wanita yang mengalami tekanan akibat daripada masalah peribadi atau gangguan emosi yang lain dan menghasilkan hormon yang tak seimbang.
-Pengambilan pil perancang keluarga turut menyumbang kepada ketidak seimbangan hormon dan darah.



2)Kebersihan

Pastikan selalu bersihkan faraj selepas buang air atau selepas bersama suami. Basuh dengan air bersih atau gunakan pencuci yang sesuai. Faraj mesti selalu kering untuk elakkan risiko kepitihan kerana faraj yang lembab mudah dijangkiti kuman.


3) Kencing manis

Biasanya penghidap kencing manis selalu ada masalah keputihan. Sebabnya, tahap gula yang tinggi dalam rembesan faraj.




Ok....nak tau tak Set Atasi Keputihan dari Shaklee.


Vivix

- Segala masalah kesihatan kita berpunca daripada satu sel yang rosak. Bila sel yang rosak tidak dirawat ia akan merebak ke sel-sel yang lain. Iaakan menyebabkan sel tidak berfungsi dengan baik. Jadi masalah seperti keputihan teruk akan berlaku.
Vivix berfungsi merawat dan menjaga sel-sel yang menyebabkan masalah
  keputihan. Vivix juga mempunyai antioksidan yang sangat tinggi untuk merawat dan menjaga sel.




Alfalfa complex

Mengurangkan rasa gatal akibat jangkitan dengan cepat. Menghilangkan bau busuk faraj dan membuang toksin dalam tubuh. Tubuh lebih kuat melawan jangkitan kuman.





Garlic

Garlic secara tradisi terkenal dengan sifat antioksida dan anti kulat yang hebat. salain daripada itu, ianya membantu meningkatkan imun sistem baru untuk melawan jangkitan kuman.



Gla

Menghalang jangkitan kuman dan kulat pada faraj. Menghilangkan keputihan dengan cepat. Mengimbangi tahap gula pesakit diabetis dan mengurangkan keputihan.





Ini antara Set Keputihan dari shaklee yang saya rekemen untuk mengatasi masalah anda. Ia bukan saja untuk menyelesaikan masalah keputihan tapi untuk kesihatan anda juga.



Testimoni;




Dislaimer;Kandungan dalam laman ini tidak bertujuan untuk mengantikan nasihat perubatan doktor atau rawatan. Jangan sekali-kali mengabaikan nasihat doktor anda,  atau kelewatan dalam mencari rawatan. Kesan Produk pada setiap individu adalah berbeza.




Anda boleh dapatkan Set Keputihan Shaklee dari saya ejen sah shaklee. Saya juga akan mengajar cara berkesan kepada setiap pelanggan saya. Hubungi saya di 0182438493 atau klik link www.wasap.my/60182438493/setkeputihan
















Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini