Youth Shaklee, Skincare Untuk Kulit Cantik Lebih Muda Dan Selamat.

Akhirnya skincare terbaru dari Shaklee iaitu Youth akan dipasarkan mengantikan Nutriwhite dan Enfulse. Produk penjagaan kulit yang terbaru dari shaklee ini direka khas bagi memastikan ia jauh lebih baik dari Nutriwhite dan enfulse.



Paling meyakinkan lagi ini bukan seperti produk penjagaan kulit biasa. Teknologi canggih yang shaklee gunakan menangani penuaan di permukaan kulit.





Youth Shaklee Skincare ini terdiri daripada 7 jenis produk yang sangat hebat iaitu :
- Youth Activating Serum
- Youth Perfecting Skin Toner
- Youth Age Defens Mineral Moisturizer SPF30
- Youth Luminuos Gel Oil Cleanser
- Youth Advanced Renewal Night Cream
- Youth Radiance C+E
- Youth Activating BB Cream



1) Youth activating serum

 Serum ini mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan  secara klinikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat:
-Bantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap selullar.
-Mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.



2) Youth perfecting skin toner

Dengan youth toner, kulit anda akan kelihatan lebih licin, lebih lembab dan juga terpelihara dari sel-sel yang telah mati(kusam) dan bebas dari segala pencemaran persekitaran(toksin). Ia membantu menjadikan kulit kita lebih berseri-seri.



3) Youth age defense mineral mosturizer SPF30

-Melindungi kulit kita jauh dari sinaran matahari.
-Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat didalam mosturizer ini bantu lindungi kulit kita dari pencemaran.
-Kesan dari vitamin yang terkandung didalamnya dapat membantu melembabkan kulit wajah dan menjadikan tona kulit lebih sekata.



4) Youth luminous gel oil cleanser

-Pembersih PH seimbang tanpa sabun 3 dalam 1. Pembersih ini membasuh lembut, membersihkan dan mempersiapkan kulit kita untuk produk youth yang lain.




5) Youth renewal night cream

- Advanced renewal night cream dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka kita sewaktu tidur. Campuran botani membantu penghasilan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kita kelihatan lebih muda. Kulit kita kelihatan lebih muda, lebih lembut, halus dan glowing.







6) Youth activating BB cream

-Balsem kecantikan pelbagai fungsi 5 dalam 1 ini menyediakan lapisan menyempurnakan rupa dan tekstur kulit kita. Ia juga membetulkan, menghidrat, menyuburkan dan melindungi. Mempunyai fungsi tambahan pelindung matahari dari bahan semulajadi dan pelindungan SPF30 UVA/UVB.




7) Youth radiance C+E

Vitamin C 20% tulin memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik pada kulit disebabkan penuaan. Ia juga melicinkan tekstur kulit dan mencerahkan warna kulit. Kapsul ini juga berasaskan tumbuhan dan tidak menggunakan bahan pengawet.




Kenapa pilih Youth sebagai skincare kita?

- Youth Skincare adalah 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan dan bebas gluten. Produk ini juga mengandungi polifenol yang membantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat sel. Baguskan Youth sebab bantu sihatkan kulit dari akarnya. Dan anda juga boleh gunakan tanpa was-was, betul kan.




testimoni youth

testimoni youth





Jika anda ingin dapatkan Produk  Skincare Youth Shaklee yang bebas kemikal ini boleh hubungi saya di 0182438493 -Yus.
Atau boleh klik saja www.wasap.my/60182438493/youthskincare




Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini