Baik Pulih Kulit Muka Rosak Anda Dengan Set Radiant

Kulit muka rosak akibat salah guna produk kecantikan?
Nak salahkan siapa sebab kita sendiri yang tak berhati-hati dalam memilih produk. Akhirnya rasa malu nak berdepan dengan ramai sebab tak dapat terima kenyataan.






Ehhhh....jangan risau sebab saya bantu anda atasi masalah anda.

Biasalahkan naluri wanita, tak puas dengan yang ada. Dah cantik tapi tetap tak puas hati dan nak nampak lagi cantik. Cemburu bila tengok orang yang lebih cantik darinya. Akhirnya terjebak dengan produk sembarangan.







Nak tau ke rahsia kulit cantik, sihat berseri?

Kepentingan penjagaan kulit luaran memang sangat dititik beratkan oleh kaum wanita. Oleh itu kulit memang sangat perlukan nutrien yang secukupnya supaya sihat dan berseri.





Set Radiant Shaklee betul-betul melengkapkan 4 nutrien utama yang diperlukan oleh kulit untuk kekal sihat, segar, tegang dan lembab.




4 nutrien penting yang diperlukan untuk kulit cantik berseri dari dalam ialah:

1) ESP (protien-bina sel kulit sihat)

-Esp adalah protien yang lengkap. Esp membantu membina sel-sel badan dan kulit yang sihat. Kulit jadi lebih sihat, cerah, berseri dan glowing. Bekas jerawat, strechmark juga pudar bila amalkan minum esp.


Kelebihan Esp

-Membekalkan asid amino penting yang tidak dapat badan hasilkan.
-Menyokong sel-sel kulit yang sihat.
-Membaikpulih sel-sel kulit rosak.







2) Kolagen powder(tingkatkan keanjalan kuli/tegangkan kulit)

-Kolagen penting untuk kulit. Kolagen berupaya mengekalkan kulit anjal dan menghalang kulit dari berkedut, berparut dan kendur. Walau bagaimana pun semakin meningkat usia, semakin berkurang kolagen yang dihasilkan oleh badan. Sebab itu kita kena amalkan pengambilan kolagen shaklee supaya kulit kekal cantik.






3) Vita C(antioksidan+lindungi kulit)

-Vita C tinggi antioksidan dan sangat bagus untuk kulit sihat dengan meneutralkan kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas. Dengan pengambilan vita c juga membantu untuk mengurangkan kedutan, melembabkan kulit, membantu dalam penyembuhan luka. Mengalakkan penghasilan kolagen dan mempertahankan kulit dari radikal bebas.






4) Gla complex(melembabkan kulit)

-Kulit yang sihat perlukan asid lemak gamma-linolenic(gla). Asid lemak ini berperanan penting dalam mengekalkan kelembapan kulit dan keradangan.
Dalam gla juga ada vitamin E yang membantu melambatkan proses penuaan. Gla complex juga bantu stabilkan hormon badan dan menangani sistem monopouse.






Set Radiant 4  ini bukan saja membantu mencantikkan dan menyihatkan kulit, malah membantu meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.



testimoni






Shaklee adalah pilihan terbaik kerana ia terbukti dengan piagam ALWAYS WORKS, ALWAYS GREEN, ALWAYS SAFE.

Untuk dapatkan Set Radiant 4 boleh hubungi saya di 0182438493.
Klik link www.wasap.my/60182438493/setradiant4



Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini