Set Puasa Shaklee Dan Kelebihan Mengamalkan Set Ini

Bulan ramadhan sudah hampir membuka tirai. Sekarang ni bila kita ke pasaraya, dah banyak kurma terjual. Rasa tak sabar menanti bulan yang mulia kann.




Dah abis ke ganti puasa tu!  Baguslah kalau dah abis ganti. Tapi kalau belum abis ganti puasa, apa kata dapatkan Set Puasa Shaklee atau lebih tepat lagi Set Mighty 3 Germ.


Set Mighty 3 Germ ini membantu anda untuk lebih bertenaga dalam menjalankan ibadah puasa.





Nak tau tak apa yang terkandung dalam Set Mighty 3 Germ ini. Set ini mengandungi:

1) Esp

-Diperbuat dari 100% Non Gmo soy protien yang lengkap dengan 9 asid amino penting. Esp membantu anda kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan esp yang berprotien tinggi diwaktu sahur boleh membantu anda rasa kenyang lebih lama. Sumber protien yang baik juga membantu menyerap kolestrol, mencantikkan kulit dan membanykkan susu untuk ibu menyusu. Esp juga bagus untuk ibu hamil di bulan puasa.







2) Peformance drink

-Berperisa oren yang menyegarkan bantu mengelakkan dehidrasi dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair dalam badan sepanjang berpuasa. Jika diminum selepas berbuka performance drink bantu untuk anda menambah semula tenaga.






3) Mealshake

-Minuman berperisa vanila yang pasti emikat rasa. Membekalkan 35% nilai harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral penting. Sumber kaya dengan kalsium dan serat yang membantu anda mengatasi sembelit dibulan puasa. Sumber vitamin lengkap untuk keperluan harian yang tidak dapat dipenuhi semasa berbuka dan bersahur.





Jadikan tahun ini ramadhan yang penuh bermakna dengan Set Mighty 3 Germ shaklee ini.

Boleh hubungi saya sekiranya berminat untuk dapatkan set ini di 0182438493(yus)

www.wasap.my/60182438493/setmighty3germ













Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini