Promosi Twinpack Mealshake Mei 2018 - Untuk Kekal Bertenaga Di Bulan Puasa

Ramadhan adalah bulan yang dinantikan oleh seluruh umat islam. Memang rasa bermakna sebab setahun hanya sebulan saja kita berpuasa.






Bila bulan puasa ni memang tenaga kita akan drop, btul tak? Ye lah kan sebab seharian kita berpuasa menahan lapar dan dahaga. Kalau kita yang dewasa ni pon dah rasa macam tu, camna pulak anak-anak kita menjalani ibadah puasa kan.
Sebagai ibu bapa, anda tak rasa kesian ke dengan mereka yang kurang bertenaga kerana berpuasa.





Haaa...apakata anda dapatkan Promosi Mealshake bulan ini.

BELIAN TWINPACK MEALSHAKE

DISKAUN 10%




Jimatkan bila ada promosi. Mealshake ni juga sesuai untuk semua peringkat usia, bukan hanya anak-anak je. Sebagai ibubapa kita juga harus bertenaga kerana  kita perlu bekerja, betul tak?


Nak tau tak apa kelebihan Mealshake ni?

Mealshake ni adalah supplement yang membantu anak-anak anda berpuasa. Mealshake adalah berperisa vanila dan yang pasti memikat rasa anak-anak anda.
Mealshake juga membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral yang penting.

Mealshake juga kaya dengan sumber kalsium dan serat yang membantu anak anda mengatasi masalah sembelit semasa bulan puasa. Mealshake juga sumber vitamin yang lengkap untuk keperluan harian yang tidak dapat dipenuhi semasa berbuka dan bersahur.

Mealshake diperbuat daripada bahan semulajadi buah dan sayuran, kacang soya, lactal bumin dan zat pena dan sesuai untuk semua golongan usia.







Semoga dengan pengambilan Mealshake Shaklee untuk anda sekeluarga akan menjadikan puasa anda lebih bermakna tahun ini dan tahun-tahun seterusnya. Itu adalah kerana Mealshake memang membuatkan badan kita akan rasa lebih bertenaga dan cergas dalam menjalani ibadah puasa.



Jom dapatkan Promosi Mealshake Twinpack anda harini. Hubungi saya di 0182438493 atau klik link www.wasap.my/60182438493/mealshaketwinpack







Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini