Cara Kuruskan Badan Dengan Cepat Dan Berkesan

Dah cuba pelbagai produk kurus, tapi tak berkesan?
Was-was dengan produk yang ada sekarang, takut kesan sampingan yang bakal ditanggung.




Bulan puasa bakal menjelang tiba. Ada sesetengah dari anda yang berpendapat, bulan puasa adalah bulan terbaik untuk menguruskan badan. Ya.. memang betul!! bulan puasa memang sesuai untuk kuruskan badan, tapi kena betul caranya lah kan.




Nak tau kenapa?  Sebab bila bulan puasa lah pengambilan makanan kita tidak terkawal seperti lebih makan berlemak, bergoreng dan minuman yang manis.
Betul tak?



Ha....apa kata sempena bulan puasa ni saya cadangkan anda mengambil Set Kurus Shaklee untuk proses kuruskan badan jadi lebih cepat dan selamat.



Antara produk yang terdapat dalam Set Kurus Shaklee ialah:


HERBALAX

-Membersihkan najis yang tersimpan lama didalam tubuh dan merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut. Herbalax juga mampu mengatasi masaalah sembelit, melawaskan pembuangan air besar dan mengempiskan perut.






OMEGA GUARD

-Membantu memecahkan lemak dengan cepat. Omega 3 yang terkandung dalam omega guard membantu menaikkan metabolisma tubuh. Tahap metabolisma ini akan mengaktifkan tubuh untuk membakar lemak dengan lebih banyak. Selain dari itu, omega juga boleh berikan anda rasa kenyang.






ESP(energizing soy protien)

-Esp membantu anda kurus dengan lebih cepat kerana ia memberi anda rasa kenyang lebih lama. Esp rendah lemak, bebas laktosa dan kolestrol. Anda bukan saja kurus secara sihat malah kulit juga akan jadi lebih cerah berseri bila amalkan esp.





Nak dapatkan Set Kurus Shaklee hanya perlu wasap ke;
www.wasap.my/60182438493/setkurus



Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini