Cara Atasi Jerawat Dan Jeragat Dengan Set Radiant 4 Shaklee

Mungkin anda tertanya-tanya bila nampak orang lain yang berkulit cantik, halus, mulus dan nampak muda. Apa agaknya yang dia pakai?  Apa yang dia makan?
Sampai kulit dia cantik macam tu.



Berbeza pula dari anda yang kulit nampak kusam, tak bermaya, kendur dan nampak tua dari usia sebenar. Semuanya berkait rapat dengan kesan penuaan, cepat atau lambat bergantung pada struktur kulit masing-masing.




Bermacam-macam jenis krim pencuci dah kita beli untuk memastikan kulit cantik,namun tidak mendatangkan hasil. Malahan kulit menjadi lebih teruk. Jerawat dan jeragat tumbuh bagai pokok disiram baja.



Percaya atau tidak kesihatan dalaman adalah lebih penting dari luaran. Bila dalaman tidak sihat maka automatik luaran pun jadi tak cantik. Tapi bila dalaman sihat, luaran pon akan sihat dan cantik. Bila dah cantik, tak perlu nak pakai makeup tebal-tebal lagi tuk tutup cela kan.



Ok.......sekarang saya nak cerita serba sedikit Cara Atasi Jerawat Dan Jeragat Dengan Set Radiant 4 Shaklee. Set ini yang mengandungi:

1)Esp - Built (Esp protien untuk membina kulit yang sihat)

2)Collagen Powder - Firm(Untuk mengekalkan keanjalan kulit)

3)Vitamin C - Protection(Vit c untuk pelindungan antioksida)

4)Gla - Mosturize(Untuk melembabkan kulit)

Vitamin ni masing-masing mempunyai fungsinya.



1)Esp(energizing soy protien)
-Esp merupakan sumber protien yang lengkap berasaskan tumbuhan semulajadi, rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya. Esp membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan kulit kita.





2)Kolagen powder
-Kolagen adalah struktur penting untuk kulit kita. Ia mengekalkan keanjalan kulit dan menghalang daripada berkedut, berparut dan menjadi kendur. Bila usia semakin meningkat, kolagen yang dihasilkan semakin berkurang, sebab itu kita perlukan kolagen powder shaklee. Ia membantu menghasilkan sel-sel yang baik dari dalam badan. kulit lebih lembab dan berseri selepas mengamalkannya.





3)Sustained Release Vita C

- Vitamin C memang diperlukan oleh tubuh kita.Ia bertindak sebagai antioksidan dan menghasilkan kolagen. Vit C juga bertindak menghalang kulit dari pencemaran dan toksin yang akan menyebabkan jerawat dan jeragat. Kulit akan lebih sihat, gebu, tegang dan cerah selepas amalkan.





4) Gla Complex
-Hormon yang tidak stabil salah satu punca terjadinya jerawat dan jeragat. Gla memperlahankan proses penuaan dan menstabilkan hormon dalam badan. Gla juga berfungsi dalam menghilangkan parut jerawat dan jeragat tanpa kesan sampingan. Kulit juga jadi lebih sihat dan berseri jika amalkan Gla complex.






Suplement ini adalah untuk  berikan peluang diri kita cantik dari dalam. Bila bahagian dalam cantik......yang luar juga akan terserlah kecantikannya.
Sebab itu kita perlukan suplement untuk bantu bina, lembabkan, kekalkan ketegangan dan lindungi sel kita dari dalam.
Insyaallah luarannya akan teserlah....aminn.


consume kolagen ..kulit lebih cerah
parut jerawat hilang






gla,vita c



Semoga apa yang saya kongsikan bermanfaat untuk semua.
Sekian terima kasih.

Jika anda ingin dapatkan Set Radiant 4 untuk atasi jeragat anda boleh hubungi saya di 0182438493-Yus. Atau lebih mudah klik link dibawah
www.wasap.my/60182438493/setradiant4

Pengedar Shaklee TTDI,Damansara Perdana ,Kota Damansara dan kaw. sekitar.
sid 1222250

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini