Cara Atasi Kejang Kaki Ketika Hamil Dengan Produk Yang Semulajadi

Hai apa khabar semua....semua yang singgah di blog saya. Haa....yang singgah kat sini mesti yang alami sakit kejang kaki.... betul tak?
Nak-nak lagi kejang kaki tu masa hamil. Lagilah rasa stress sebab selagi belum bersalin.... kejang kaki ni takkan hilang....tau.




Saya sendiri pon pernah alami kejang kaki semasa hamil. Tuhan saja yang tau sakit kejang kaki macammana bila terkena...memang sakit.
Saya amalkan suplemen shaklee untuk kejang kaki ni pon masa mengandung anak ke 4. Itupon adik yang rekemen dan alhamdulillah barulah rasa lega dan takde lagi rasa kejang kaki.
Kalau sebelum tu memang tahan je sakit kejang kaki tu kan sebab ibu hamil mana boleh ambil ubat sembarangan. Takut efek pada bayi nanti.




Punca kejang kaki?

Tau tak  punca kejang kaki semasa hamil? Sebenarnya bila kita dan bayi semakin berkembang, ia akan menyerap nutrisi daripada ibu seperti kalsium dan magnesium. Jadi automatiknya badan ibu akan berkurangan mineral-mineral yang diperlukan itu. Sebab itu kebanyakkan ibu hamil yang terkena kejang kaki.

Oleh kerana rahim yang semakin membesar itu juga telah menekan salur darah pada kaki yang menyebabkan pengaliran darah tak stabil.
Ibu juga mungkin kerap berdiri terlalu lama semasa menjalankan pekerjaan dan itu akan menjadi punca kejang kaki.






Cara atasi masalah kejang kaki.

1) Ostematrix

- Kalsium yang diperlukan oleh ibu hamil yang terkandung dalam ostematrix memang secukupnya dan yang terbaik. Ibu hamil mudah sakit gigi, gusi, sakit pinggang dan macam-macam lagi sebab kekurangan kalsium dalam badan.
Dalam ostematrix ada vitamin D yang berfungsi memberi penyerapan yang optimum dalam badan ibu hamil.






2) energizing soy protien(esp)

- Esp adalah protien yang terbaik dari shaklee yang ibu hamil perlukan dan mengandungi 9 asid amino penting yang badan tak dapat hasilkan.  Esp juga buat ibu rasa lebih bertenaga dan menyokong perkembangan bayi. Esp juga dapat memperbanyakkan susu ibu.







Ini adalah produk untuk atasi masalah kejang kaki ibu hamil dan jika anda berminat boleh hubungi saya di 0182438493-yus. saya juga akan mengajar cara makan untuk kesan yang cepat.









Saya juga sentiasa mempunyai stok untuk yang urgent nak dapatkan produk shaklee.
Klik www.wasap.my/60182438493/produkejangkaki

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini