Vivix Shaklee - Kelebihan Vivix Pada Kesihatan Kita

Nak tau tak apa kelebihan vivix pada kesihatan kita?



Ok.....mula-mula saya nak cerita apa itu Vivix? Vivik ialah sejenis minuman campuran botani terbaru untuk kesihatan badan yang menyeluruh. Vivix yang mengandungi campuran unik botani polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderbery eropah dan lobak unggu yang kaya dengan polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksida dan sel anti penuaan semulajadi. Sebab itu yang menjadikan vivix begitu unik.




Vivix juga merupakan produk penuaan selular yang dicipta oleh shaklee dan diuji secara klinikal dan dipaten ekslusif.





Fungsi dan kesan vivix

1) Memperbaiki DNA

- Setiap hari sel badan kita berganti. Ada yang 3o hari, 60 hari, dan 120 hari. Proses ini bergantung kepada kerosakan yang terok akibat radikal bebas pada sel tubuh badan kita. Itu juga menyebabkan proses penuaan menjadi begitu cepat.
Fungsi vivix  pula adalah untuk membantu melindungi dan memperbaiki sel DNA kita.



2) Pengawalan ginetik

- Ujian klinikal menunjukkan ramuan vivix shaklee mengaktifkan satu pengawalan ginetik utama dan hasilnya menolong melambatkan penuaan.



3) Memperbaiki sel

- Mitochondria adalah penjana didalam sel. Vivix mengelakkan pembentukan tenaga baru mitochondria dan membantu meningkatkan tahap tenaga dan sel.



4) Penimbuhan protien AGE

- Protien AGE adalah bendasing yang terhasil akibat dari lebihan gula dan protien. Penimbunan berlebihan protien AGE boleh menyebabkan kerosakan sel dan mempengaruhi keutuhan sel ramuan vivix dengan 10 kali ganda lebih kuat dari resveratrol, berjaya melambatkan pembentukan protien AGE.





Kelebihan Vivix

- Agen anti penuaan dan awet muda.
- Mempunyai khasiat untuk membantu mencegah kanser
- Antioksidan yang sangat tinggi
- Manfaat kepada kesuburan
- Mengawal kolestrol dalam darah
- Membantu pemulihan DNA badan yang rosak akibat pencemaran
- Menyokong kesihatan sendi dan saraf termasuk bell pasly
- Menurunkan rintangan insulin
- Membantu pesakit parkinson
- Membantu mempercepatkan pemulihan pesakit strok dan angin ahmar
- Meningkatkan kekuatan sistem imun
- Membantu proses menurunkan berat badan dan detox dengan lebih berkesan
- Menyah toksin dari badan dan membantu mengurangkan habit merokok






Fakta menarik tentang vivix

1) Semulajadi tanpa bahan pengawet

- Vivix dipatern daripada 4 tumbuhan hebat tanpa pengawet dan semulajadi. Vivix mengandungi polifenol dan kandungan lobak unggu, anggur muscadime, japannese knotwet, dan anggur british elderbery yang menjadikan vivix sangat hebat.


2) Resveratrol

- Resveratrol adalah sejenis antioksidan. Bertindak melindungi DNA daripada dirosakkan oleh radikal bebas. Polifenol pula merupakan sejenis sebatian fitokimia yang juga merupakan antioksidan yang hebat.



3) Cold filling extraction process

- Cold extraction process bermakna buah yang digunakan dalam vivix ditekan (press) untuk mengeluarkan patinya dengan suhu rendah dan ekslusif untuk vivix.



4) 10 kali lebih berkuasa

- Vivix di patern cecair, mengandungi antioksidan resveratrol dan polifenol. Itu yang menjadikan vivix 10 kali lebih berkuasa berbanding resveratrol tunggal. Ini menjadikan vivix antipenuaan yang hebat.



5) Anggur muscadine

- Kehebatan anggur muscadine adalah disebabkan kandungan resveratrol yang tinggi dan mampu melawan radikal bebas. Salah satu kelebihan anggur muscadine ialah mempertahankan diri sendiri daripada kulat-kulat yang merosakkan.


Sebab itu shaklee mengambil inisiatif meneruskan kajian berkenaan untuk menjadikan resveratrol sebagai tonik  anti aging terbaik iaitu vivix. 




Testimoni vivix.......

















Disclaimer; Kandungan dalam laman ini tidak bertujuan mengantikan nasihat perubatan doktor atau rawatan. Jangan sekali-kali mengabaikan nasihat doktor anda atau kelewatan dalam mencari rawatan. Kesan produk pada setiap individu adalah berbeza.


Kenapa perlu beli dengan saya?

Saya ajar cara makan berkesan untuk masalah anda. Saya juga membuat cod untuk kawasan berhampiran dan mengepos untuk yang luar kawasan.
Jika ingin mendapatkan vivix shaklee  boleh hubungi saya di 0182438493-Yus pada bila-bila masa saja. sekian......

klik link www.wasap.my/60182438493/vivix

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini