SkinCare Untuk Kulit Kering Dan Kulit Sensitif - Dijamin Berkesan 100%

Masalah kulit kering?
Kulit sensitif?
Tercari-cari produk yang selamat 100%?



Jemput tengok video ni dulu.




kulit kering






Jom dapatkan dari saya pengedar shaklee yang berdaftar.

jerawat

Rangkaian penjagaan kulit youth ini direka untuk menghasilkan keputusan yang menabjubkan. Bahan-bahan aktif yang diformulasikan dalam youth skincare membantu kulit anda lebih muda dari usia dan anti penuaan. Youth memberi manfaat bersifat rawatan dalam penjagaan kulit wajah.





Youth skincare adalah produk terbaru dari shaklee yang bakal menggear malaysia dan ia 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan dan bebas gluten. Dan yang paling penting, semua produk ini mengandungi polifenol yang bantu baik pulih kulit muka hingga ke peringkat sel......Best kan.
Kulit sihat hingga ke akarnya.





Ok...saya terangkan satu persatu kebaikan setiap produk youth skincare.



1) Luminous gel oil cleanser

- Fungsi 3 dalam 1 iaitu membersih, mencerah dan melicinkan kulit wajah anda.
- Tidak mengandungi buih dan PH yang seimbang.
- Mengandungi campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhaluskan kulit anda dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.





2) Perfecting skin toner

- Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan agen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidrat dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit berseri.





3) Youth activating serum

- Youth activating serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan youth complex kami yang berkesan. Ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuat kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserasian terunggul.





4) Age defense mosturizer-SPF50

- Penlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF50 UVA/UVB.

- Vitamin dan nutrien botani melembabkan kulit anda secara menyeluruh. Nak tau lebih lanjut? Klik Krim Siang.





5) Advanced renewal night cream(light)

- Ekstrak alga marin, muscadine grape dan lotus japonicus serta antioksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda sedang tidur. Campuran botanical khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin. Membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.




6) Advanced renewal night cream(rich)

- Krim malam ini diformulasi dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga marin ditambah dengan antioksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel kulit semasa anda tidur. membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda licin dan cerah berseri.




7) Radiance C+E

- Dos sebanyak 20% vitamin c tulen yang berpaten dan vitamin e serta ekstrak
sel raspberi membantu untuk mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan. Radiance c+e mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan. Untuk kesan yang lebih menabjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.
Kapsul berdos tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan regan 100% terbiodegradasi dan di formulasikan tanpa bahan pengawet.





Ini antara set youth skin care shaklee yang dapat membantu anda yang mempunyai kulit kering dan sensitif. Tapi bukan itu saja sebenarnya, bintik-bintik jeragat pon akan hilang. Sebab itu saya rekemen youth skincare pada anda yang bermasalah pada kulit muka kerana produk yang semulajadi ini sememangnya sesuai untuk kulit anda.



Testimoni youth;


Cara Atasi Kulit Kering







Hubungi saya untuk dapatkan produk youth skincare di 0182438493.
Saya cod ke tangan pelanggan untuk yang berdekatan dan mengepos untuk yang diluar kawasan.

Boleh juga klik link ini untuk tempahan;

 www.wasap.my/60182438493/youthskincare

Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini