Promosi Kolagen Shaklee-Februari 2018

Haaaa.....produk yang dinantikan promosinya dah tiba.

Beli 4 kotak kolagen + 1 botol sustained release vita c
anda dapat diskaun sebanyak 10% untuk set ini..
Jimat kan...rugi kalau tak beli.





Nak tau tak, kolagen shaklee bukan sekadar kolagen biasa tau. Memang lah ramai yang amalkan makan kolagen untuk cantikkan kulit. Tapi berlainan dengan kolagen shaklee tau....





Kelebihan dan kebaikan kolagen shaklee

Kolagen shaklee bertindak dalam 3 cara, tidak seperti kolagen lain yang hanya tertumpu pada keanjalan kulit.

3 cara yang saya masudkan ialah;
1)Keanjalan
2)Penghidratan
3)Antioksidan

Jika diamalkan betul-betul, hasilnya memang menyerlah dan akan memberi efek yang cepat pada tekstur kulit kita.
Kita boleh lihat jika sebelumnya kulit kita nampak kusam, pigmentasi dan nampak kasar. Tapi selepas amalkan kolagen shaklee, kulit jadi lebih sekata , licin, gebu dan halus. Bintik-bintik hitam pun dah takde lagi.






Kelebihan kolagen shaklee pula ialah molekul kolagen yang ringan iaitu 1000 dalton dan kolagen shaklee paling mudah diserap oleh badan. Bila mudah diserap maknanya kesannya juga maksimum.  Berbanding dari kolagen biasa yang beratnya 300000 dalton dan sekaligus menyukarkan penyerapannya oleh tubuh.  Sebab tu banyak yang kita dengar, ambil kolagen tapi tak nampak kesan pon. Itu adalah kerana kolagen biasa molekulnya besar dan tidak dapat diserap dengan sempurna dan akhirnya dibuang begitu saja. Rugi kannn.?





Ok...sustained release vita c pula ialah vitamin c yang menggunakan teknologi sustained release  yang mana dilepaskan peringkat demi peringkat dan berterusan secara semulajadi. Setiap tablet vita c shaklee yang kita makan bersamaan dengan 7.5 biji buah oren dan mengambil masa 5 jam untuk dilepaskan dari usus kita setiap jam 100mg vitamin c. Canggih kan sebab vita c ni tahan dalam badan kita selama 5 jam. Tak seperti vitamin c yang lain.
Kandungan 120mg bioflavanoid didalam vita c ini juga menjadikan ia lebih berkesan melegakan inflamasi, menentang bakteria dan radikal bebas.







Haaaa.... bestkan kelebihan dan kebaikan kolagen shaklee ni ditambah pila dengan vita c. Memang lengkap sangat combined promosi ni. Rugi tau kalau tak dapatkan kolagen time promosi ni. Bukan selalu ada promosi kolagen ni.


Testimoni;




kolagen+vita c 




Jika nak dapatkan harga promosi set kolagen dan vita c ini boleh hubungi saya di 0182438493. Promosi terhad ye....sementara ada stok.
Atau klik link www.wasap.my/60182438493/kolagenpromosi



Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini