Produk Kecantikan Tanpa Bahan Kimia, Semulajadi Dan Berkesan

Dah cuba berbagai-bagai produk kecantikan, tapi masih tak puashati?  Apa kata anda cuba Youth skincare shaklee.



Jemput tengok video ini.



Youth ni produk semulajadi tau. Walaupon kulit muka anda jenis berminyak, kering, berjerawat atau berjerawat, youth sedia membantu.





Sekarang ni memang susah nak cari produk yang sesuai dengan kulit kita, sebab banyak yang terjual mengandungi kemikal. Salah pilih akhirnya kulit jadi lagi teruk rosak.
Sebab tu lah saya rekemen sangat-sangat pada anda set youth skincare ni,  Memang sesuai untuk semua jenis kulit dan youth skincare membantu meremajakan kulit wajah anda.







Kandungan youth skincare


1) Luminous gel oil cleanser

- 3 dalam 1, tidak mengandungi sabun, PH seimbang, pembersih ini menyeimbangkan campuran vitamin yang di patern dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.


2) Perfecting skin toner

- Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah dan berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidrat dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.






3) Youth activating serum

- Youth activating serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif u tuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan youth complex kami yang berkesan. Ia mengalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuat kulit anda berkelakuanlebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserasian terunggul.






4) Age defense mosturizer SPF50

- Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar pelindung matahari berspektrum luas SPF50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembabkan kulit anda dan menambah baik kan kulit anda secara menyeluruh.







5) Advanced renewal night cream (light)

- Ekstrak alga marin, muscadine grape dan  lotus japonicus serta anti oksida yang lain mengalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanical khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.






6) Advanced renewal night cream (rich)

- Krim malam ini diformulasi dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga marin ditambah dengan antioksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel kulit semasa anda tidur. Membuat kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.




7) Radiance C+E

- Dos sebanyak 20% vitamin c tulen yang berpaten dan vitamin e serta ekstrak raspberi membantu untuk mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan. Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.
 Untuk kesan yang lebih menabjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum. Kapsul berdos tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan regan 100% terbiodegrasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.




Produk penjagaan kulit yag direka untuk memastikan dunia memandang anda semuda anda melihat diri anda. Janji kami adalah penjagaan kulit youth bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit anda secara dramatik malah ianya 100% dijamin mampu mengubah kulit asia anda menjadi lebih muda, sememangnya menabjubkan.














Nak dapatkan produk youth skincare boleh hubungi saya di 0182438493. Saya juga akan ajar cara menggunakan produk dengan berkesan.


Boleh klik link www.wasap.my/60182438493/youthshaklee
untuk tempahan.





Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini