Cara Hilangkan Jerawat Dengan Cepat Tanpa Kesan Sampingan

Takut tak kalau guna produk tu, ada kesan sampingan?
Mestilah....kan. Sapa yang nak kalau muka jadi rosak sebab salah guna produk sembarangan tu... betul tak?
Sebab tu kita kena memilih produk yang betul-betul kualiti sebelum guna, kalau taknak kulit kita rosak....kan.





Haa...entry saya kali ni pon nak rekemenkan anda dengan produk skincare yang baru dari Shaklee dan yang penting ianya semulajadi, selamat dan berkesan.
Dijamin 100%.







Produk ni memang sesuai untuk semua jenis kulit, samaada sensitif, kering dan berminyak. Produk yang saya maksudkan ialah Youth Skincare.


1) Luminous gel oil cleanser

Pembersih tanpa buih, PH seimbang dan mengandungi polifenol serta alga untuk mencuci lembut hingga ke akar. Kulit lebih lembut dan segar lepas menggunakannya.




2) Perfecting skin toner

Membantu membersihkan kulit muka dari radikal bebas dan pencemaran dan kulit lebih cerah berseri selepas menggunakannya. Ia juga membersihkan wajah anda dari kulit-kulit mati diwajah. Campuran polifenol dan bahan botanikal yang menjadikan kulit lebih bersih berseri.





3) Activating serum

Activating serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah baru bagi penjagaan sel kulit yang kritikal. Mengandungi vitamin dan polifenol membuatkan ia berkesan dan mengalakkan penghasilan kolagen dan membuat kulit lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserasian.






4) Age defense mosturizer-SPF50

Melindungi kulit wajah dari sinaran matahari. Pelembab yang berspektrum luas SPF50 UVA/UVB yang mengandungi nutrien botani ini membantu melembabkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh.





5) Advanced renewal night cream(light)

- Ekstrak alga marin, muscadine grape dan lotus japonicus serta antioksida yang lain mengalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda sedang tidur. Campuran botanikal khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda licin dan cerah.



6) Advance renewal night cream(rich)

- Krim malam ini diformulasi dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga marin ditambah dengan antioksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel  kulit semasa anda tidur, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.



7) Radiance C+E

- Kandungan 20% vitamin c tulen yang berpaten dan vitamin e serta ekstrak sel raspberi membantu menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.
Radiance c+e mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit secara keseluruhan. Untuk kesan yang menakjubkan gunakan selepas menggunakan serum.

Produk skincare terbaru dari shaklee ini sememangnya direka khas untuk semua jenis kulit orang asia tak kira kulit sensitif, berminyak, kering dan normal untuk memastikan dunia memandang anda semuda anda melihat diri anda. Produk ini dijamin 100% mampu mengubah kulit anda menjadi lebih muda dan menakjubkan.



Testimoni selepas guna youth skincare..






Jika ingin mendapatkan produk youth skincare ini boleh hubungi saya di 0182438493, atau klik link www.wasap.my/60182438493/youthskincare







Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini