KELEBIHAN VITAMIN SHAKLEE UNTUK ATLET SUKAN.

Sapa kata bersukan  tak perlu ambil vitamin?

Sebenarnya  vitamin sangat penting untuk ahli sukan sebagai penambah tenaga. Saya paling rekemen Vitamin Shaklee kerana ia vitamin yang lengkap dengan nutrisi keperluan badan .



Ada beberapa jenis  vitamin Shaklee yang membantu  kita kekal bertenaga untuk bersukan antaranya;

1)Performance Drink

Membantu mengekalkan cecair dalam badan kita supaya tak dihidrasi selain fungsinya seperti 100 plus minuman isotonik.
Juga membantu mengekalkan karbonhidrat,tenaga dan stamina dalam mengekalkan paras gula dalam darah dan memberu tenaga sepanjang hari.


2)Energizing Soy Protien.

Esp merupakan sumber protien yang rendah glisemiknya. Esp membantu kita dalam memberikan tenaga untuk melakukan aktiviti sukan. Tenaga sangat penting supaya kita rasa lebih bersemangat untuk bersukan.



3)B complex

Penting untuk ahli sukan. Selain berfungsi untuk mengelak stress, B complex mengandungi vit B1 untuk melancarkan peredaran darah dan vit B 12 membantu menukarkan protien, karbonhidrat dan lemak kepada tenaga.



4) Vitalea.

Vitalea pula adalah multivitamin terbaik yang membantu melengkapkan keperluan zat dan mineral yang diperlukan oleh tubuh badan kita.


5)Ostematrix

Oste adalah pil kalsium yang sangat penting untuk kekuatan tulang kita semasa bersukan. Bila bersukan kemungkinan kita tercedera seperti terseliuh atau patah kaki dan tangan. Jadi oste membantu tulang menjadi kuat. Oste juga membantu memulihkan sengal-sengal badan kita.


6)Sustained Release Vita C

Vit C juga diperlukan oleh orang bersukan.  Vit C bukan saja untuk kulit cantik tetapi berfungsi untuk meningkatkan sistem imun tubuh badan dan melindungi diri dari segala penyakit seperti demam, selsema dan sebagainya.



Inilah suplement yang sangat membantu dalam mengekalkan kesihatan dan kecerdasan badan untuk bersukan. Besukan saja tidak cukup  kerana badan kita perlukan suplement yang boleh membantu mengekalkan tenaga  sepanjang kita bersukan.

Nak dapatkan produk ini boleh wathsaapp saya di 0182439493.

#sayaajarcaramakanberkesan
#ejenshakleelembahklang
Sid1222250










Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini