VITAMIN YANG SESUAI BAGI IBU HAMIL.

Assalammualaikum semua....
Apa khabar ibu-ibu hamil....
Sihat ke harini....
Cukup tak ambil suplemen/vitamin harini...
Ok...sebenarnya saya nak cerita sikit pasal vitamin ibu hamil ni.

Vitamin atau suplemen memang penting bagi setiap ibu hamil.
Ibu hamil memerlukan nutrisi yang secukupnya bagi tumbesaran janinnya dari awal kehamilan hingga proses kelahiran. Vitamin yang di ambil oleh ibu hamil juga haruslah yang sesuai. Jika tidak akan memudaratkan kandungan nanti.

Ok.....kalau ibu-ibu sedang mencari suplemen yang sesuai saya rekomen dengan Set Hamil Shaklee.
Set Hamil Shaklee yang mengandungi Vitalea, Bcomlex, Esp, Omega, Ostematrix dan Vitamin C memang sesuai dengan ibu-ibu hamil dan bahan-bahan yang digunakan adalah organik.



VITALEA

Fungsi vitamin Vitalea ialah pelengkap nutrisi bagi ibu hamil. Untuk ibu yang kurang selera makan vitalea memang perlu kerana mengandungi banyak zat vitamin didalamnya dan digelar sebagai multivitamin. Juga untuk ibu yang anemia dan tekanan darah rendah juga memang sesuai dengan vitalea.


B COMPLEX

Fungsi Bcomplex pula menukar makanan kepada tenaga biasakan ibu hamil memang rasa letih dan lesukan. So Bcomplex bantu bagi tenaga pada ibu hamil. B complex juga bantu kurangkan stress ibu hamil.




ESP

Esp pula satu-satunya produk dipasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan oleh tubuh. Juga memberi tenaga berpanjangan kepada ibu hamil agar badan sihat dan kurang letih. Esp juga membantu perkembangan fetus dan mengekalkan paras gula yang normal dalam darah.


OMEGA

Omega pula minyak ikan terbaik didunia. Omega membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan. Omega mengurangkan risiko bayi lahir pramatang /tak cukup bulan. Juga mengawal kenaikan berat badan ibu ketika hamil.


OSTEMATRIX

Ostematrix membantu mengurangkan sakit sendi dan kejang kaki ibu semasa hamil. Membantu kurangkan sakit gigi dan melegakan  sembelit ibu semasa
  hamil. Juga boleh menguatkan tulang ibu dan bayi kerana ostematrix adalah kalsium yang sememangnya perlu bagi ibu hamil.


VITA C

Vita C pula dikenali sebagai asid arkobik dan penting dalam membaiki tisu, penyembuhan luka dan kulit yang sihat. Ibu dan bayi kedua-duanya memerlukan vita c  untuk pembentukan tulang rawan, tendon dan kulit. Fungsi vit c adalah membantu usus  menyerap lebih banyak zat besi dari makanan supaya ibu hamil tidak mengalami anemia dan menguatkan antibodi ibu hamil.


Baguskan set hamil shaklee ni. Memang lengkap untuk ibu hamil.
So kalau ingin dapatkan set hamil shaklee boleh pm saya di 0182438493.


#ejenshakleelembahklang
(Sid1222250)



Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini