VITAMIN SHAKLEE CANTIKKAN KULIT

Ada ke wanita yang taknak cantik?
Fitrah wanita kot ingin cantik baik segi luaran atau dalaman.
Bermacam-macam produk untuk kecantikan dah cuba sebab nak nampak cantik. Tapi jangan sampai salah pilih produk ye.

Selain dari pengambilan produk kecantikan, pemakanan yang seimbang dan gaya hidup yang sihat juga perlu diutamakan.
Nak tau tak  rahsia kulit cantik dan gebu walaupun tanpa makeup "natural gituuu". Follow entry saya. Saya rekomen set kulit cantik dan sihat dari Shaklee.

Set kulit cantik Shaklee yang mengandungi;

1)Sustained Release Vita C

Vita c mempunyai kebaikan untuk kulit kerana dapat membentuk dan merangsang kolagen dalam kulit. Vita C juga merupakan antioksidan yang hebat dalam melawan penuaan sel kulit. Pengambilan vita c setiap hari  menjadikan kulit anda lebih cerah da menyekat pigmentasi. Pigmentasi adalah punca kepada jeragat. Banyak lagi kebaikan  vita c seperti melancarkan peredaran darah, merawat jerawat, meningkatkan sistem imun, kolestrol, nafas berbau dan membantu jadi lebih sihat.



2)Vitamin E

Bagi mereka yang mengamalkan diet tinggi vit E, kulit mereka akan tampak awet muda berbanding usia sebenar. Dengan pengambilan vit E setiap hari dapat membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, melindungi kulit dari sinar ultra ungu, menjaga kelembapan kulit dan juga menghapuskan radikal bebas.
Vit E juga menghilangkan parut jerawat pada kulit.



3) Vitamin B complex

Mungkin ramai yang tak tau  vit B sebagai vitamin kulit cantik. Kulit akan jadi glowing jika amalkan vit B.Vit B9, B6 dan niacin membantu sel kulit menerima oksigen sekaligus mengalakkan pembentukan sel-sel kulit.
Hasilnya kulit akan nampak bersih, sihat dan muda.
Jika kulit anda kasar, ada whitehead dan blackheads ambillah vit B kerana membantu menjadikan kulit lebih halus dan tona lebih sekata.

4)Vitamin A

Tahukah anda vitamin A merupakan vitamin kulit cantik. Jika kulit anda kering, bersisik atau berjerawat, ia bermakna anda kekurangan vitamin A. Vit A membantu dalam penbentukan sel kulit baru yang lebih sihat. Ia juga memperbaiki kesihatan retina mata dan mengurankan masalah rabun.



Jangan mudah putus asa untuk mendapatkan kulit yang cantik. Elakkan juga daripada mendapatkan kecantikan ekspress melalui suntikan. Anda perlu tahu yang kecantikan datang  dari dalaman. Jika tidak dirawat dalaman macammana nak cantik luaran. Betul tak?
Olehitu apa kata anda mencuba set cantik shaklee untuk rawat dalaman dahulu. Best tak kalau kita cantik semulajadi, bukan sebab buatan. Sebab itu ramai yang setia dengan produk shaklee sebab tau keberkesannya.
Tak tahu nak pilih, jangan  malu- malu untuk hubungi saya.
Saya akan membantu anda dalam misi mendapatkan kulit cantik.





Boleh hubungi saya di 0182438493 atau pm saja.

#setkulitcantik
#ejenshakleelembahklang
#sid1222250





Comments

Popular posts from this blog

Pengedar Shaklee Aktif Kuala Lumpur, Ejen Vivix Dan Youth Shaklee

Cara Menjaga Kecantikan Kulit Muka Tanpa Bahan Kimia.

Promosi Omega Guard November 2018 - Minyak Ikan Terbaik Dan Paling Laris Abad Ini